Papier opgegeten

[quote quote=10188387]
Zou niet weten waarom het schadelijk zou zijn eerlijk gezegd.
[/quote]
[quote quote=10188391]Een paar kleine hapjes papier zou ik me niet druk om maken. Het word wa anders als je een hele rol op eet maar 4 kleine hapjes kan echt geen kwaad. Of het lekker is is wat anders.[/quote]
[quote quote=10188420]Waarom zou dat kwaad kunnen??? Als je niet zwanger bent, kunnen een paar hapjes papier ook geen kwaad, komt er gewoon weer uit op de wc haha. Je baby merkt dat écht niet hoor!! Relaxxxxxx!!!!!!![/quote]
Bedankt voor jullie reacties dames! Ben nu wat meer gerust gesteld❤️ 
Soms kan je je druk maken om de kleinste dingen. Maar dit is ook mn eerste zwangerschap vandaar ! 

Ik snap je helemaal hoor! ook mijn eerste zwangerschap en maak me om de kleinste dingen druk, ik probeer mezelf er dan wel altijd aan te herinneren dat stress absoluut niet goed is! dus probeer alles een beetje los te laten en je niet te druk te maken over dingentjes, en vooral geniet van je zwangerschap!!

Ik snap je hoor. Vind sommige reacties  hier nogal bot. Jij mag dit best vragen  hier of je nu de verloskundige ook belt of niet. 
Logisch dat je je druk maakt ik zou dit ook hebben  hoor. Je wilt dat alles goed gaat met je kleintje.
Dus heel goed  dat je zo bezorgd  bent. Dit zijn je moeder gevoelens  al dus?
Fijne zwangerschap 

Er zijn vrouwen die door zwangerschap pica ontwikkelen volgens mij, het eten van abnormale dingen. Heb wel eens gezien dat ze dan haar, stoepkrijt of inderdaad papier gaan eten. Nee in die mate is het ongezond, maar jouw paar hapjes zal niet schadelijk zijn. :) 

Terug
Bovenaan