Papje

<p>Hallo!</p><p>vanmorgen bij het CB geweest en ik mocht ook pap gaan aanbieden in de ochtend. Granen dus.</p><p>Nu ben ik helemaal vergeten te vragen of je dit ook met de forte 2 van Nutrilon kan aanmaken? Want daar zit al rijstebloem in. <br /><br />Welke granen raden jullie aan? Ik wil natuurlijk niet te veel suiker. </p><p>en hoe doen jullie dat in de ochtend? Nu staat hij rond kwart voor 7 op, aankleden, fles erin en dan half 8 naar KDV. Ik ben bang dat ik nog eerder moet opstaan en ik sta al om 6:15 op om mezelf eerst klaar te maken ?</p><p> </p>

Ik geef pap in de avond, maar je kan ook gewoon een papfles in de ochtend doen. Ze zeggen wel dat pap van de lepel beter is voor de mond motoriek maar dat is dan leuk voor in het weekend haha. Anders gewoon in een fles met grotere speen. Ik geef van Nestlé 6 granen maar je hebt van alles.. Ook van andere merken. Ook een tijdje van De kleine keuken gegeven.

[quote quote=10501058]Hoe oud is je kindje? Ik heb nooit pap gegeven, maar ben vanaf 6 maanden brood gaan geven.[/quote]
Hij is nu 6,5 maand. Brood geprobeerd maar daar is hij nog niet klaar voor. Stukjes vind hij niet lekker.

[quote quote=10501059]Ik geef pap in de avond, maar je kan ook gewoon een papfles in de ochtend doen. Ze zeggen wel dat pap van de lepel beter is voor de mond motoriek maar dat is dan leuk voor in het weekend haha. Anders gewoon in een fles met grotere speen. Ik geef van Nestlé 6 granen maar je hebt van alles.. Ook van andere merken. Ook een tijdje van De kleine keuken gegeven.[/quote]
Ja in het weekend prima, maar dat lukt toch niet van een bordje als hij naar kdv moet. Sorry hoor, maar denk ook niet dat wij daar allebei op staan te wachten. andere kant zal hij toch wel ooit 3 hoofdmaaltijden gaan eten natuurlijk 

Mijn dochter weigert overdag de fles. Ze eet smorgens en smiddags pap met een lepel en dat gaat achter mekaar! Gewoon fijne granen pap van Olvarit. Zo krijgt ze gewoon haar melk binnen. Voor t slapen gaan en savonds laat drinkt ze haar flesje gelukkig wel ;-)

Ik gaf ook rond 6,5 maand een papfles 's ochtends. Ook vooral vanwege de tijd 's ochtends. Als ik het met de lepel zou geven moest ik hem een half uur eerder wakker maken. Hij vond dat rustig wakker worden met de fles ook erg fijn. Rond 8 maanden geloof ik wilde hij de papfles niet meer en zijn we 's ochtends een broodje gaan geven

Ik deed het ook in een fles hoor! En vanaf 6 maanden eerst de bth smiddags en als dat goed ging ook smorgens. Dat kunnen ze vaak redelijk snel zelf zonder al te vies te worden dus gaat allemaal sneller ?

Terug
Bovenaan