PARAGNOST zegt dat ik zwanger ben.......?????

He

Ik sluit me helemaal aan bij Mamaloe 1978, een negatieve test en ongesteld wat voor bewijs wil je dan nog meer.

Succes maar ik zou als ik jullie was een beetje met beide benen op aarde blijven en dat bedoel ik niet negatief maar je wordt echt wel zwanger als de tijd daar is zul je zien dat je het gewoon zwanger wordt.

Succes.

Toen ik de titel van deze "discussie" zag dacht ik dat het een grapje was. Zoals mammaloe al zegt: ongesteld is ongesteld en een test die aangeeft niet zwanger = niet zwanger.

Het is jammer voor je dat het niet zo is maar je kan er niet omheen, hup naar de volgende ronde!

Gr.

Hallo Dames,

Met wat jullie nu schrijven , kunnen jullie iemand heel erg kwetsen. Jullie zeggen dit ,maar ondertussen zijn jullie ook wel zo schijnheilig dat jullie je laten pendelen. (ik ook ) Laat iedereen in zijn waarde en als je dat niet kan moet je niet de moeite nemen om deze topic te lezen of erop te reageren.

Maar goed ieder zo zijn meug.

Grz Ber

Hallo Jarber,

Je moet je er niks van aantrekken hoor. Iedereen moet gewoon voor zichzelf bepalen wat ze wel of niet willen. Als jij je er prettig bij voelt dan met je dat gewoon doen en wat anderen erover schrijven moeten ze zelf weten. Ik vind dat iedereen zich teveel met een ander bemoeit en als ze het er ergens niet mee eens zijn laten ze er dan niet op reageren. Dan is het toch goed? Ik hoop dat je zwanger bent of snel wordt en laat je niet van de wijs brengen door wat anderen hier zeggen hoor.

Liefs Yvonne

quote: jarber reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2007 16:02:37'));

Jullie zeggen dit ,maar ondertussen zijn jullie ook wel zo schijnheilig dat jullie je laten pendelen. (ik ook )

Het enige wat ik je duidelijk wilde maken is dat je toch echt van die test uit kunt gaan.
Overigens ben ik niet zo schijnheilig om me te laten pendelen, want ik geloof niet in sprookjes.
Wat ik uit jou stukje opmaakte is dat je vrij hopeloos overkomt omdat je niet weet of je nu wel of niet zwanger bent. Mijn conclusie na wat ik van je gelezen heb, heb ik je vermeld.

Succes met zwanger worden.

He meid

Precies wat Yvonne schrijft trek je het niet aan. Iedereen hier mag zijn gevoelens uiten en als jij je bij de paranormale je lekker bij voelt moet je dat gewoon doen. Ik vind het ook steeds vervelend dat altijd dezelfde persoon kritiek op een ander heeft (ik erger mij er aan) Ik vind ook dat die persoon dit dan niet moet gaan lezen. Gewoon blijven schrijven wat jij kwijt wilt daar heb je immers deze forum voor.

Liefs Sharine

Ja hoor, ik ben het met Sharine eens, ik erger me er ook aan dat niet iedereen zijn gevoelens kan uiten zonder dat er iemand comentaar op heeft. Ik denk dat degene die er commentaar op heeft zijn eigen frustraties niet kwijt kan en het op iemand anders af reageert. Zo werkt dat niet! Je moet iedereen in zijn eigen waarde laten en kun je dat niet, dan het gewoon niet lezen of op reageren.

Liefs Yvonne

Hoi,
Ik ben het met Yvonne en Sharine eens!!
Wel moet  ik eerlijk zeggen als je 2x negatief hebt getest en je ook nog ongesteld bent geworden, ik er niet vanuit zou gaan dat je zwanger ben (ook al zegt de paragnost dat). Maar in een paragnost geloven vind ik helemaal niet fout hoor meid! Er zijn altijd wel mensen die vinden dat een ander zich erin laat luizen, of dat mensen teveel zeuren als ze teleurgesteld zijn blijkt dat ze niet zwanger en ze willen dat dan duidelijk laten weten. Ik denk dan ook; lees het dan niet. Maar ja......die mensen zijn er nou eenmaal. Zelf mogen ze "zeuren" maar iemand die korter bezig is mag dat van hun dan niet. Het is misschien een beetje een vaag verhaal geworden.... Ik hoop in ieder geval dat je snel zwanger wordt!! Trek je niets van anderen aan en blijf erin geloven!!

Terug
Bovenaan