paragnoste

A

Anoniem

Guest
Ik wilde het eigenlijk niet op het forum zetten omdat ik niet wist hoe jullie zouden reageren maar ik ben zelf zo blij dat ik ga dat ik het toch met jullie wil delen. ik ga morgen naar een paragnoste. Ik heb voor mezelf maar 1 vraag, wil ook kijken of ze me iets over mijn vader kan vertellen die is overleden toen ik 3.5 jaar was maar die ik nooit gekend heb (ben geadopteerd toen ik 6 weken was). Maar vooral ga ik voor Marissa. Ik heb al van een paar mensen die er `verstand` van hebben dat het een bijzonder kind is en ik ben nu wel erg benieuwd. Zo houdt ze hele gesprekken tegen kale muren en plafonds, geeft dan haar liefste lach en zwaait vriendelijk gedag. Ik ben erg benieuwd wie of wat ze ziet. Hoop niet dat jullie me nu heel raar vinden want ik ben echt niet zo ´n zwever maar met Marissa hebben we nu al een paar dingen meegemaakt die eigenlijk niet zomaar toeval kunnen zijn. ik heb er echt heel erg veel zin in.

groetjes Linda

Oeh Linda, Heerlijk onderwerp heb je aangesneden!!
Waar je gevaarlijke discussies van kan krijgen maar toch wel leuk :)
Vandaar dat ik je ook even mijn reactie wil geven.
Ik geloof zeker dat er bepaalde paragnosten zijn die de waarheid enzovoort spreken (er zijn natuurlijk ook een hoop leugenaars)

Ik ben er van overtuigd dat kinderen meer kunnen "zien" als wij tot een bepaalde leeftijd.

Ik hoop dat de paragnost waar jij heen gaat voor jou een passend antwoord heeft en dat je daar wat mee kan!

Laat je weten hoe het was??

Liefs,

Frieda

Hoi Frieda,

Bedankt voor je positieve reactie. Het is wel iemand die me aanbevolen is. Ik ga samen met mijn schoonzusje en zij is al een paar keer bij deze vrouw geweest. Ook andere familieleden van haar zijn geweest en deze vrouw wist ze echt een paar dingen te zeggen die gewoon klopte. Ik ga dus zeker niet naar zomdaar iemand. Ik heb ook echt niet het idee dat alles wat er gezegd wordt ook de waarheid is hoor maar ben gewoon erg benieuwd. Voor de mensen die het leuk vinden zal ik morgen zeker vertellen hoe het is geweest.

groetjes Linda

Jij moet toch lekker doen wat je gevoel je in geeft hoor!!
Als jij bepaalde dingen bij je dochter ziet wil je natuurlijk uitzoeken wat dat dat is.
Vind het niet meer dan normaal............de een doet het bij een arts en jou weg is naar een paragnost. Ik hoop dat je antwoorden krijgt op je vragen

Hoi Linda,

wat spannend voor je zeg! Ik ben ook gevoelig voor zulk soort dingen. Ik glf ook zeker dat er meer is. En dat kinderen meer kunnen zien.
Ik ben benieuwd wat eruit is gekomen!
Heel veel plezier morgen!!

Liefs Debby.

hoi linda,

ik ben ook 2 x bij een paragnoste geweest en vooral de laatste
heeft heel veel dingen gezegd waar ik wat mee kon en ook dingen die inderdaad niemand kon weten en die me heel erg dierbaar waren en dingen die ik
vermoedde die zei uit zich zelf zei dat vond ik heel erg mooi...
en tja als iemand er niets mee heeft dat kan ook, bij mezelf in de
omgeving zijn de meeste er ook wel vrij scepties in maar dat maakt mij niet uit..
je oet het lekker voor je zelf doen...

laat je nog even weten hoe het gaat?

gr mascha

OOh ik ben hier ook gevoelig voor hoor! Ik ben dan ook erg benieuwd wat eruit komt!

lfs ing

Oh Linda..spannend zeg!!!
Ik hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt!
Ik ben ook erg gevoelig voor deze dingen,en in het   verleden al naar verschillende paragnosten geweest...ook slechte moet ik zeggen.
Maar als jij t vertrouwd moet je het zeker doen!!

Laat maar wat weten als je bent geweest..ik ben in elk geval nieuwsgierig!!

Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan