paragnoste

Ik zie dat je al veel positieve reacties hebt gehad. Ik vind het een leuk onderwerp. Ben ook nieuwsgierig of je er wat aan gaat hebben. Ik persoonlijk zou er niet snel naar toe gaan. Ik vind het (als ik het bijvoorbeeld op tv zie) ook wel een beetje eng. Hoe is het mogelijk denk ik dan. Ik ben er ook misschien te nuchter voor. Wel leuk dat je het hier met alle "forumbewoners" wilt delen.

Succes, het lijkt me erg spannend...!

Spannend zeg
Ik heb hier ook een meisje dat zomaar ineens heel hard kan gaan lachen naar her plafond of idd een muur. Heeft ze al vanaf het begin gedaan. Ik denk dan maar dat ze mijn nichtje (naar wie ze vernoemd is) of mijn opa kan zien.
Ga er zelf heel nuchter mee om, zo van goh wie is daar toch en is het gezellig.
Ik geloof echt wel dat er meer is.
houdt ons op de hoogte

liefs daan en vera

Belachelijk   ;-)

Nee hoor Linda, ik vind het leuk dat je daar naar toe gaat! Mijn zussen zijn pas naar O'Guilvie geweest, was heel bijzonder volgens hun.
Laat je even weten hoe het was?

liefs Maris

Een vriendin van mij is ook medium!!!
En binnenkort (zoals zij zegt, als je er aan toe bent hoor ik je wel) heb ik bij haar ook een gesprek. Ik wil heel graag weten hoe het met Papa gaat. Hij is zon 4 jaar geleden vrij plotsleing overleden en heb nooit afscheid kunnen nemen...

Dus ik ben erg benieuwd hoe het bij jou gaat meis en hoop dat je bevredende antwoorden krijgt.

Ik hoor het wel

En zal mijn verhaal tegen die tijd ook nog wel plaatsen!!

Liefs Saskia
mv Rik 04-07-07

oh wat leuk!!! Ik ben weleens naar een paranormale beurs gegaan, was net voor me zwangerschap, had later eigenlijk wel verwacht dat hun me toen al konden vertellen over een kindje, maar ja, weet ook niet hoe dat precies zit.
Ook wij (en me man houdt helemaal niet van dat zweverige gedoe), en zelfs eigenlijk vooral me man denkt dat onze dochter al eerder op aarde was ofzo.
Sommige dingen lijkt ze namelijk te kennen, wat ze voor het eerst ziet.
Ben heel benieuwd!!

ow spannend!

Ik heb er ook wel eens aan gedacht om met Birgit naar een paragnost te gaan ,maar kon niet echt wat vinden hier in de buurt. Ook zij kletst tegen muren en wijst naar dingen die ik niet zie en 1x zat ze te brabbelen in de box, en zat er buiten een kat (15 min duurde t) tegen r terug te praten. 2 nachten later was ze 's nachts aan t huilen en hoorde ik buiten een vreemd geluid, kijk ik uit haar raam, kijkt die kat echt recht in mijn ogen
Ook schijnt ze waarschijnlijk een hoge sentitiviteit te hebben.. en een nieuwe tijdkindje te zijn, dus je snapt dat ik ook erg nieuwsgierig ben :)

Evelien

enn..........

ben je al geweest of ga je vanavond pas??
ben erg benieuwd hoor

ik hou er wel van

groetjes moekje

Hoe was het vandaag Linda?

Ik denk dat we allemaal wel nieuwsgierig zijn

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan