Partner bodyshamed mij tijdens zwangerschap

Hallo allemaal,

Ik weet niet of het aan mij ligt of aan mijn partner maar ik voel mezelf er niet goed bij in iedergeval.. en tips zijn welkom!

Ik ben momenteel 28weken zwanger en mijn lichaam is aardig aan het verandere.. ikzelf vind het op een goeie manier want hoe groter de buik hoe mooier het is lijk mij.. natuurlijk wordt ik wel onzeker omdat alles groter wordt en je niet meer was zoals je voor de zwangerschap was natuurlijk!
SInds ik zwanger ben merk ik aan mijn partner dat hij geen zin heeft in intiemiteit met mij en als we het hebben dan is het vlug vlug en met tegenzin... laats zei die zelfs na de seks dat ik oma billen had.. plat en breed.. ik vond het natuurlijk niet zo grappig want ik geef heeeel vaak aan dat ik me onzeker voel en heb ook vaak zat met m gepraat dat ik intiemer wil zijn en dat ik een complimentje soms wel leuk vind maar krijg helemaal niks.. jaa dat ik moddervet ben..
Wtf.. ik draag wel jou kindje hoor!

Ik voel me echt onzeker.. dik.. lelijk.. enz..

ik weet niet zo goed wat ik er aan moet doen praten heeft blijkbaar geen nut ofzo.
Sorry voor heel me verhaal maar ik krop het al heel lang op

Alvast bedankt! ❤️
 
Geen idee voor een oplossing. Zeker als je het probleem al wel bij hebt aangekaart.
Mijn man had ook geen zin meer in sex, terwijl ik juist met een verhoogde libido zat.
Maar hij maakte gelukkig nooit zulke opmerkingen. Best naar voor je.

En nee, dat ligt niet aan jouw. Vrijwel iedere vrouw komt aan tijdens de zwangerschap. En bij de ene oogt dat mooier dan bij de ander.
Maar daarom kan je partner nog wel de moeder van zijn kind steunen. Zin kweken is een ander punt natuurlijk. Maar rottige opmerkingen kan hij wel proberen voor zich te houden.
Zou vooral een keer goed kwaad worden, misschien dat het dan doordringt.

Ga alsjeblieft geen crash dieet volgen meteen na je zwangerschap of zo. Je lichaam heeft momenteel genoeg te verduren, en heeft straks tijd nodig voor herstel. Hoe sommige personen daar ook over denken.
 
Terug
Bovenaan