Partner mastrubeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

mamavanSA

New member
Hallo,

Zoals de titel al zegt ben ik laatst erachter gekomen dat mijn partner mastrubeerd. Ik 'betrap' hem onder douche. Hij was er zelf van geschrokken en bang dat ik boos zou zijn.
Uitgelegd dat ik niet boos ben maar er vooral erg onzeker van word.

Onze jongste dochter is inmiddels 5mdn en ons seksleven is niet zoals ervoor. Er gebeurd nauwelijks wat tussen de lakens. Zelf vind ik mijn lijf na een keizersnede gewoon niet meer mooi en voel ik me een melkmachine wat ook niet mee helpt

Nu ben ik super onzeker hierdoor geworden en het blijft maar de hele tijd in mijn gedachten.

Iemand ervaringen of een luisterend oor voor mij?
 
Hoe komt het dat je dat zo'n probleem vindt? Je zegt dat je hem betrapt heb,.. maar wat doet hij dan precies fout? Ik denk dat bijna alle partners van de mensen hier op het forum dat doen en een groot deel zelf ook. 
 
Dat melkmachine gevoel herken ik wel. Maar je mag ook enorm trots zijn dat borstvoeding geven na een keizersnede lukt! Dat is niet voor iedereen weggelegd.
Neem zelf ook wat tijd om je lichaam weer te leren kennen en liefhebben.
 
Hi! 
Ik snap wel dat je er onzeker van wordt. Zeker omdat je als pasgeboren moeder zo hard je best doet om een goede moeder te zijn, een goede vrouw, goed je werk te doen, je huishouden op orde. En dan is je lijf niet zoals het ooit was want hallo je hebt een compleet mens op de wereld gezet en dat doet nogal wat met je lijf. Mijn dochter is 6 maanden en mijn man en ik hebben het er regelmatig over. Hoe vinden wij dat het gaat, nog tevreden met ons seksleven, zo niet wat kunnen we doen om het "beter" te maken of heeft het gewoon even tijd nodig. Daarnaast is het ook de taak van je man om je te laten zien dat je het geweldig doet en je lijf prachtig is. 
Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen door het gesprek aan te gaan. Probeer daarin ook aan te geven dat jij je wat onzeker voelt over je lijf en dit versterkt wordt doordat hij masturbeert en niet jou probeert te verleiden. 
 
Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben het gesprek aangegaan en eerlijk toegegeven dat ik mijn lichaam niet mooi vind en daarom waarschijnlijk minder intimiteit zoek. En dat dit gevoel is versterkt door de situatie. Hij begreep en en heeft gezegd dat hij mij wel mooi vind en het knap vind hoe ik alles doe.
 
Dit heeft ons wel een stuk dichter naar elkaar toe gebracht. 
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan