Partner niet direct vertellen dat je zwanger bent

Ik heb de test alleen gedaan. Zag het echt niet voor me om met z'n tweeën voor een potje met mijn plas te gaan zitten wachten op dat nieuws. Achteraf makkelijk praten maar ik wist het echt zeker dat ik zwanger was. Heb zelf 's ochtends heeeel vroeg getest en mijn vriend sliep nog. Toen 's ochtends nadat ie wakker was geworden gezegd "hey trouwens.. kijk eens?" en toen de test laten zien waar zwanger stond. Mijn beste vriendin wist het zelfs eerder dan mijn vriend, ik moest het íemand vertellen maar mijn vriend is niet te genieten als je hem om 6 uur in het weekend wakker maakt ;).
 
Ik heb het onmiddellijk verteld juist bij het geslacht ben ik nog aan het twijfelen heb deze week de nipt test volgende week uitslag ben nog aan twijfelen om het te zeggen als ik de nipt test heb of wachten tot de echo op 18 weken ben nu 12 weken.
 
Ik heb de test zelf gedaan en heb dezelfde dag een cadeautje gegeven aan mijn partner met een kaart en daarin een gedichtje vanuit de kleine aan papa. Hij vond het superleuk.
 
Ik heb ook alleen de test gedaan, ik had namelijk niet verwacht dat hij positief zou zijn. (Lees: nogal test verslaafd geweest) Helemaal blij met het 2e streepje, meteen het boek: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt” gekocht en leuk laten inpakken, met de test. Toen hij terug kwam van het werk het aan hem gegeven! Inmiddels bijna 18 weekjes verder! ?
 
Bij ons ging het als volgt;
Ik voelde me al een maand niet goed. Ziek zwak misselijk, moe, koortslip, nergens zin in, noem maar op. Op een gegeven moment had ik zelfs een lichte verhoging. Toen maar een Corona test gedaan, want ik zat tenslotte gewoon aan de anticonceptie...!
Corona test was natuurlijk negatief. Daar baalde ik wel een beetje van, wat was er nou met me aan de hand???
Dag later alsnog zwangerschapstest gekocht, waar wij dus niet zo veel van verwachtten. Mijn vriend zat chagrijnig op de bank (hij had iets kapot gemaakt per ongeluk).... dus ik over die test heen plassen en ineens 2 streepjes . Dat was wel een heel rare wending van de avond!! Het verklaarde wel veel ;).
 
Hey ik heb de testen alleen gedaan. Ik wilde hem niet teleurstellen mocht het niet zijn gelukt en er een heel ding van maken. Hij was mega druk op het werk rondom mijn positieve test. Heb hem nauwelijks gezien in die week. Ik heb vier dagen voor NOD getest en 3 dagen na NOD verteld, ik wilde zeker zijn dat het een zwangerschap zou worden. Ik heb hem hierdoor kunnen verrassen en iets speciaals kunnen doen. Hij was hier mega blij mee en achteraf vond hij dit leuker dan samen een test doen. En hij vond het fijn dat ik heb gewacht met vertellen tot hij het rustiger had op het werk want dan konden we er samen van genieten.
 
Terug
Bovenaan