[quote quote=10445703]Ik herken me er ook in. Mijn zoontje is nu 22 maanden. Als ik terug kijk op de babyperiode was mijn wolkje ook erg grijs, ook vooral op de momenten van slaapregressies. Ik kan slecht tegen slaapgebrek en ik ben ook heel alert, ik word letterlijk overal van wakker en slaap dan weer lastig in. Door het opstapelende slaapgebrek word ik ook steeds minder gezellig, totdat ik weer op knappen sta. De laatste regressie was ook onwijs heftig voor mijn zoontje, en ook voor ons, maar voor mij persoonlijk minder heftig, omdat mijn hormonen wat meer in balans zijn. Nog steeds ben ik geen held wat betreft slaapgebrek. Zelf heb ik het opgelost met supplementen, die ik al jaren slik en zorgen voor een balans in mijn hormonen. Wat ik slik is Teunisbloemolie, omega 3, monnikspeper en magnesium. De monnikspeper slik ik nu pas een half jaar ongeveer en dit heeft mij heel veel geholpen. Reguliere artsen wuiven dergelijke oplossingen vaak weg en komen met reguliere medicatie, maar er is erg veel info over deze supplementen te vinden op internet. Misschien dat een natuurarts o.i.d. hier wel gehoor aan geeft. Maar ik zweer erbij! Daarnaast is voor mij het allerbelangrijkste: een goede nachtrust! Ik ga op tijd naar bed, als ik wakker word en me onrustig voel neem ik 2 paracetamol en ik slaap zo uren verder. Tussen de middag slaap ik een uurtje op de bank, als mijn zoontje op bed ligt. Dit zorgt er voor mij echt voor dat ik de leukste versie van mezelf kan zijn![/quote]
Bedankt voor je tip over de supplementen, die ga ik even doorgeven. Heeft het ook geholpen tegen overbezorgheid/stress?
Bedankt voor je tip over de supplementen, die ga ik even doorgeven. Heeft het ook geholpen tegen overbezorgheid/stress?