Partner overleden

ik wíl eigenlijk niet hier reageren omdat ik mijn man niet verloren ben maar hij wel ernstig ziek is en ik hoogzwanger van onze tweede. Ik ben half okt uitgerekend en toen ik 5 weken zwanger was kregen we te horen dat hij leukemie heeft. De behandelingen gaan goed, hij heeft helaas wel een herseninfarct en -bloeding gehad ten gevolge van de chemo maar ook daar is hij redelijk van hersteld. Nu krijgt hij eind aug een transplantatie van zijn broer, dat moet hem gaan REDDEN. Het is allemaal zo moeilijk en dubbel.... als ik jouw verhaal lees, stik ik er bijna in, ik ben zó bang hem ook te verliezen terwijl we eigenlijk zo hoopvol zijn. Maar niemand kan ons die zekerheid geven, en dat is zo moeilijk.

Ik wens je enorm veel sterkte meid!! Je bent een bikkel!
Liefs, Patty

ik weet niet hoe t voelt om je partner te verliezen. Maar vorig jaar september is mn moeder aan een hersentumor overleden. Ik was toen net 8 wkn zwanger. Ben wel heel blij dat ik het haar nog heb kunnen vertellen dat ze weer oma werd. Met zn 3tjes hebben we zitten huilen aan hun bed. Dit was net voordat ze weer opgenomen werd in het zh. Hun ha was er bij om haar te vertellen dat het thuis niet meer ging en toen dacht ik "nu moet ik het haar vertellen anders kan het niet meer"3 wkn later is ze gestorven/.   Ik heb in het begin niet kunnen genieten van mn zwangerschap en had graag mn vader bij de ks gehad(maar dat mocht niet)

Bij deze wil ik je alle kracht toe wensen die er voor nodis is om door te gaan

Renate

beste marian

zelf ben ik ok mi8jn partner verloren 3 jaar geleden onze zoon was toen nog geen 2 jaar,ik zelf wil hier met jou ook wel over praten en ervaringen uitwisselen .mail adres is stanleyvergouwen@home.nl.   mischien tot hoors

groetjes patricia

Terug
Bovenaan