Partner-praatje

Ben wel nieuwschierig hoe jullie partners het er vanaf brengen met de kleine; valt hij/zij je mee/tegen en hoe vind hij/zij het zelf zo'n kleintje er bij?

Ben supertrots als ik m'n man met onze dochter bezig zie, hij is zo superlief voor haar! Hij geeft flesjes,troost haar,  tut, baddert, pampert, knuft, jengelt en zingt en doet net zo gek met haar als dat ik dat doe.  Hij heeft de kunst eerst wat afgekeken van mij, maar  voor die lieve lachjes en die leuke kreetjes  haalt  hij ook alles uit de kast tegenwoordig. Er is maar 1 ding wat hij niet wil; alleen met haar op stap met de kinderwagen!! Gek he? Heeft hij tot nu toe dus ook niet gedaan.

Verder vind het het super, hij geniet met volle teugen van ons meisje.

Ben benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes, Alie

Hier ook zo'n op en top vader. Geweldig gewoon. En hij kon de kunst niet eerst bij mij afkijken want ik lag de eerste weken plat en kon weinig doen. Dus hij is meteen in het diepe gegooid. Maar hij deed het meteen al super.
Hij is hartstikke gek met Efraim. En Efraim leeft ook helemaal op als mijn man thuis komt. Zo leuk!

Ik ben ook echt trots als ik die twee zie.

Ook die van mij doet het super! Maar het is voor hem ook al de tweede keer natuurlijk. Maar hij houdt ook heel goed in de gaten dat de oudste genoeg aandacht krijgt. En betrekt haar bij alles en doet veel leuke dingen met haar. Is erg fijn, zo heb ik even mijn handen vrij om met de kleine bezig te zijn.
Wij hebben altijd ruzie wie er achter de wagen loopt. Hij vind het even leuk als ik!
Het enige wat hij niet zo graag doet, is badderen. Hijj doet het wel, maar vind het niet echt leuk om te doen.
Groetjes Sil

Hahahaha...hier nog zo'n pa die graag achter de wagen loopt.
Als we samen weggaan doet hij het meestal omdat ik het de
hele week kan doen zegt ie.
Is natuurlijk ook zo!
Wel leuk hoor.
En fijn Sil dat hij wat dingen van de oudste over neemt.
Wij hebben er nog maar eentje en voorlopig zit er ook nog geen tweede is maar ik moet er mel eens aan denken dat het me best moeilijk lijkt om de aandacht goed te verdelen.
Leuk hoor, al die schattige pappa's.

Hallo dames,

Eindelijk doet het forum zijn werk weer, ik werd er helemaal ziek van!!!! Man man is stapelgek met Justin hij doet alles met hem zoals jullie ook al schreven, badderen, knuffelen, voeden, poepluiers verschonen (hoor wel eens verhalen van pappa's die er niet tegen kunnen....watjes) wandelen, zingen etc. Sterker nog hij was de bepalende  factor om kids te krijgen want van mij hoefde het tot een  2,5 jaar geleden niet zo maar nu baal ik er van dat ik zo laat aan kinderen ben begonnen maar goed dat is nu eenmaal niet meer terug te draaien dus genieten we dubbel zo hard van ons manneke! Mijn man is altijd al heel leuk met kinderen geweest en ze hingen altijd aan zijn lippen dus dat was hartstikke leuk om te zien en is hij nu met zijn eigen zoon precies zoals ik had verwacht!

Groetjes,

Puk

Wat een leuk onderwerp!
Hier gaat het ook allemaal super!! Hij is echt een super lieve papa (had ook niet anders verwacht eigenlijk)
In het begin was hij echt over over overbezorgd!!!   Ik heb echt op hem in moeten praten af en toe! Hij kon er echt niet tegen als ze moest huilen en we wisten niet wat er was. (achteraf gewoon krampjes enzo, de "normale" dingen dus)
Maar het gaat nu echt super goed, hij is nog wel bezogd maar dat vind ik eigenlijk ook wel weer heel lief! Hij vind het helemaal tegek dat ze nu zo aan het kletsen is en dat ze altijd schatert van het lachen..
Als hij heeft gewerkt wil hij ook meteen haar de fles geven en verzorgen en alles wat er maar bijhoort. Ook in bad doen vind hij nu super!
Ben inderdaad ook echt trots op hem! En al helemaal als ik ze zo leuk samen bezig zie!

Kan iemand m'n man dan overhalen om wel met haar en de kinderwagen op stap te gaan? Vind het zoooo zonde, is het zulk lekker weer, blijft meneer binnen met haar. Hij wil niet op stap met haar zonder doel zegt 'ie. Nou, wat dacht je van een brood halen, koffie drinken bij vrienden, bij mama op het werk langskomen etc.etc.?? Nou, misschien overwint hij z'n wandel-angst ?????
Maar ja, mag niet echt klagen. Verder is hij zo super met haar, hij is stapelgek op dat kleine meisje . Leuk om te lezen dat jullie partners ook zo gek met jullie kleintjes zijn.

Hmm, ik zou je graag een foto van mijn vriend achter de kinderwagen laten zien, maar ik krijg geen foto's op het forum  - hoe moet dat? Gaat je man inmiddels al alleen op stap achter de wandelwagen? Die van mij doet niets liever, en omdat hij er ook niet echt uitziet als een "pappa" (schijnt het tenminste... Maar ja, hoe ziet een "pappa" er dan wel uit?!) met zijn mohawk kapsel, vind ik het er juist extra schattig uitzien! Mijn twee stoere kerels samen op stap !

Groetjes Edith

Terug
Bovenaan