Partner-praatje

Wat een leuk onderwerp en herkenbaar (veel herkennig op dit forum, blij dat ik t tegengekomen ben!) Mijn man is helemaal gek op Isis (en zij op hem!) badje, luiers, flesjes, knuffelen, troosten, spelen, hij doet het allemaal. Als we gaan wandelen wil hij achter de wagen lopen, helemaal trots. Isis lijkt vooral op William, als hij dat hoort straalt hij helemaal! Erg fijn dat hij net zo betrokken is als ik (had ik ook wel verwacht)
Alleen als hij met haar speelt, is hij veel meer in beweging met haar,  nee schat, ze kan nog niet lopen. Isis vind het prima, is wel wat sneller moe, dan bij mama. Maar verschil tussen mama en papa lijkt me goed. We zitten qua rust en regelmaat helemaal op een lijn!
x Esther (mv Isis 29-11-06)

haha dit is een leuk onderwerp,henk wil nog niet met aaron wandelen alleen,want hij vind er niks aan,als hij wat groter is haalt hij dat wel in zegt henk,want dan kan hij alles aanwijzen,hij vind er nu nog niks aan,maar hij is stapelgek met aaron dus dat is wel goed!!!want verder doet hij alles met hem,ook de tuin laten zien:)dus het zit wel goed,maar hij heeft denk ik last van wandelvrees:-(

groetjes nienke...die wel elke dag een uur wandelt met aaron;-)heerlijk en nog goed voor de lijn ook;-)

Terug
Bovenaan