Partner Rol...

Hai,

Mijn man en ik zijn zwanger van de derde.

Hij heeft geen baan waar je makkelijk vrij van neemt,dus hij ging alleen mee met de eerste echo en de 20 weken echo.
Bij nummer 2 is hij ook niet mee geweest naar de pretecho.Kwam niet uit met z'n werk.

Hij leest verder ook geen boeken en heeft het verder ook niet veel over de zwangerschap,tenzij ik er over begin.

Vooral bij de eerste was het een ver van z'n bed show.Heb ik nooit een punt van gemaakt,hij is gewoon zo niet.Hij voelt ook niet vaak aan mijn buik.Misschien zo'n 10 keer tijdens de gehele zwangerschap.Volgens mij vind ie het maar eng,zo'n bewegende buik,hahaha!Ik mag er van hem ook niet in porren.Vind ie akelig.

Massages heb ik nooit gehad,hahaha.Ik krijg nu hele goeie van de fysio!

Nu het voor mij wat zwaarder is helpt hij me natuurlijk wel,waar mogelijk.Hij werkt zo'n min 60 uur per week op het moment,maar hij regelt dan zijn moeder om op de andere twee te passen.En als ie thuis in het weekend dan kan ik altijd een beroep op hem doen.

Maar tijdens de geboorte was hij er 100% voor me en een betere en leukere papa vanaf dag 1 dan ik me kan wensen!

Groetjes!
 
Verschillende ervaringen..Mooi zo!

Ben 17 mei uitgerekend maar naar mijn gevoel zal het wat eerder zijn.

Nog effen doorzetten en dan kan ik eindelijk mijn engeltje( jongetje ) vast houden ben al zo lang aan het wachten...ben zo benieuwd..!

 
Terug
Bovenaan