partner wil niet!

Er is maar 1 vraag: denk jij in de toekomst gelukkiger te zijn zonder man met kind, of zonder kind met man? Pas als je daar het antwoord op weet, kan jij je vriend overtuigen van hetgeen je echt voelt. Dikke kans dat hij zich nu belazerd voelt. Het staat in ieder geval vast dat je relatie na de geboorte er zeker niet makkelijker op wordt, dus zorg dat je het goed eens bent over wat er gaat gebeuren. Overigens kan het heel goed dat hij met je mee gaat als jij durft te stellen dat je het echt in je eentje ook zou houden. Daarmee voelt hij zich mogelijk ook iets zekerder.

Veel wijsheid toegewenst, hoewel je dat eigenlijk een paar weken terug nodig had!!
 
Hi!

Net als Angelique vind ik je berichtje erg onduidelijk. Was het de bedoeling om zwanger te worden of juist niet? Dat laatste zou namelijk de reactie van je vriend kunnen verklaren. Alle bovenstaande reacties van (waarschijnlijk allemaal zwangere) vrouwen die je vriend afkeuren zijn wel heel makkelijk; het is gewoon heel heftig om te horen dat je moeder/vader wordt als dat niet gepland is.

Ik denk dat je je hart moet volgen: dus houden, aangzien je aangeeft dat jij er erg blij mee bent. Zelf ben ik met 19 moeder geworden, mijn toenmalige parter steunde me maar half en toen mijn dochtertje 3 maanden oud was ben ik bij hem weg gegaan. Morgen wordt Zoeë (mijn dochtertje)4 jaar en ik heb tot op vandaag geen moment spijt gehad van kiezen voor mijn kind.

Het keyword voor jou is ZELFVERTROUWEN!

Je mag me ook privé mailen: xanaatje@hotmail.com

Groet, Xana

p.s. Inmiddels heb ik al meer dan twee jaar een hele leuke relatie met mijn huidige partner en ben ik 8 1/2 week zwanger van hem (27 juli uitgerekend).
 
Terug
Bovenaan