pas met 21 weken geslacht te zien??

Nou jah het is ook niet zo belangrijk. Ik heb al een meisje, maar die zou het heel leuk vinden als het een zusje word. Voor mijn gevoel heb ik ook gezien dat het een meisje word. Of we nog een pretecho gaan laten doen weet ik niet, we zien wel.
 
wij wisten vanwege een vruchtwaterpunctie beide keren wat het werdt. Toch leuk om het te zien met de 20-weken-echo. Nou de eerste is een jongen.......en geloof me dat zie je meteen !!!!!!!!!! Deze keer is het een meisje. Nou dan zie je dus echt niks.....ja 3 kleine puntjes/streepje. Er steekt in ieder geval niks uit.....maar om nou te zeggendat ik ECHT gezien heb dat het een meid wordt ???? Ik geloof de uitslag van de punctie en de kundige mening van de echo-vrouw (sorry weet niet hoe ik haar anders moet noemen)

dus ik durf je bijna met zekerheid te zeggen dat het een meisje is. Ik heb uiteraard de echo niet gezien...maar als hun het denken te zien........een jongen zie je meteen !!!!
Dus gefeliciteerd met je dochter
 
wij wisten vanwege een vruchtwaterpunctie beide keren wat het werdt. Toch leuk om het te zien met de 20-weken-echo. Nou de eerste is een jongen.......en geloof me dat zie je meteen !!!!!!!!!! Deze keer is het een meisje. Nou dan zie je dus echt niks.....ja 3 kleine puntjes/streepje. Er steekt in ieder geval niks uit.....maar om nou te zeggendat ik ECHT gezien heb dat het een meid wordt ???? Ik geloof de uitslag van de punctie en de kundige mening van de echo-vrouw (sorry weet niet hoe ik haar anders moet noemen)

dus ik durf je bijna met zekerheid te zeggen dat het een meisje is. Ik heb uiteraard de echo niet gezien...maar als hun het denken te zien........een jongen zie je meteen !!!!
Dus gefeliciteerd met je dochter
 
@ Jeanine,

ja ik heb natuurlijk al 4 zoons, bij 2 heb ik het ook op de echo gezien dat het een jongen werd, toen ik zwanger van mijn dochter was zag ik het ook niet omdat presies wat je zegt het maar wat puntjes of streepjes zijn. Dat heb ik dit keer ook gezien. een klein wit streepje. Ik heb wel tegen de kinderen gezegd dat het vrwijel zeker een meisje is, maar dat ze niet verbaasd moeten zijn dat het toch een jongen word. Wil toch een teleurstelling bij vooral mijn dochtertje proberen te voorkomen. Maar ik hou jullie uiteraard op de hoogte, duurt nog een tijdje ben morgen 21 weken.
 
Terug
Bovenaan