Pasen!

Hoi,

Wat zijn jullie plannen voor Pasen?
Eitjes zoeken met de kinderen?? Al voorspelt het weer niet veel goeds!
Ik probeer als het droog blijft de eieren altijd buiten te verstoppen, dus de buienradar maar ff in de gaten houden..
Ik heb wat paasspek bij de hema gekocht en die ga ik samen met wat paaseieren(echte eieren) verstoppen en ik verstop 2 dvd's., houd niet van al dat chocolade/snoep dus vandaar de dvd's, is net als vorig jaar weer een aanbieding van disney 2voor1!
Daarna gaan we ontbijten in een restaurant met mijn kant van de familie en in de middag even naar de tante van mijn man, sávonds gourmetten onder ons 5e.
2e paasdag gaat de oudste naar zijn bio-moeder en blijft daar tot het weekend aangezien ze hier 2weken vakantie hebben nu.
Wij gaan zelf even naar het tuincentrum en daarna lekker thuis!
Ben benieuwd naar jullie wilde plannen,,haha

Groetjes MJ

wat een drukte hahaha
wel leuk zeg.

wij gaan geen eitjes zoeken, is ze nog te klein voor.
wel gaan we eitjes schilderen, zondag. kan ze zich lekker uitleven :p

helaas vallen onze paasdagen een beetje in duigen, aangezien ik niks mag.

zaterdag gaat erwin een hoop spullen naar de roteb brengen, wat mij behoorlijk in de weg staat.
ook gaat hij onze slaapkamer verbouwen, zodat die klaar is voor mn bevalling. (bed moet anders staan, tv moet opgehangen worden en kamer moet leeggemaakt worden)
ik ga morgen de babykleertjes wassen/strijken zodat die in de commode kunnen.
en erwin gaat ook nog met nathalia naar de speeltuin of naar het park, als het weer dat toelaat. of ik mee ga, ligt er aan hoe ik me voel.

zondag ochtend waarschijnlijk zwemmen.
zo kan ik ontspannend in/op het water drijven en erwin met nathalia dobberen.
smiddags gaat hij naar de kuip, als nathalia en ik slapen.

maandag eigenlijk geen idee. waarschijnlijk even naar de babystore in sliedrecht.
leuke aanbiedingen op dit moment.

geen familie bezoekjes hier. gewoon heerlijk met zn 3tjes.
eitjes gaan wij niet zoeken. we gaan wel eitjes schilderen. kan nathalia zich flink uitleven hahahaha.

nathalia heeft een week vakantie.
de mei vakantie heeft ze 3 en een halve week!!!

hey meiden, allemaal fijne paasdagen!

liefs, do

@ Do: Ik ga het toch nog een keer zeggen: jij moet rusten, dus niet naar het park of de babystore! Enne, zet je strijkplank naar beneden zodat je zittend kan strijken!

Mijn schoonzus en zwager komen thuis van 4 weken vakantie en zondag moet ik werken, verder nog geen concrete plannen.

Hier eigenlijk geen plannen, behalve extra lekker ontbijten en zaterdagavond naar de verjaardag van mn schoonzusje.
Volgend weekend gaan we met de caravan weg en gaan we paaseitjes zoeken, dan gaan we met mn zwager en schoonzus en die hebben 2 jongetjes van 6 en bijna 4 en die vinden het heerlijk om daantje mee op sleeptouw te nemen... dus we zien het wel.
Daniel krijgt 1 suprise ei en de andere jongens 3, en als ze er eentje gevonden hebben hahaha en op zoek gaan naar de volgende verstoppen manlief en mn zwager degene die gevonden zijn weer... hihi, vorig jaar een groot succes, en de hele ochtend zoet.

Liefs Marina

Emma is dol op pasen, paaseieren verven, eieren zoeken, paasontbijtjes!
Morgen gaat mijn man met Emma en Renske eieren zoeken in de wijk. Ieder kind mag 10 eieren zoeken, op de eieren staan nummers en dan worden er lootjes getrokken voor de prijzen.
Zondag gaan we bij mijn vader paaseieren zoeken en brunchen. Maandag eten we thuis dan ook nog een uitgebreider ontbijt.
Jammer dat het weer niet meezit.

Wij gaan morgen met maria's werk paaseieren zoeken, dat is wel gezellig. Verder heerlijk paasontbijten en zondag gaan we naar mijn oma (89 jaar) met mijn moeder. Die woont in oegstgeest, dus dat is voor ons twee en een half uur heen en twee en een half uur terug... pfff maar ik heb er wel weer zin in om mijn oma te zien! Indy kijkt gewoon lekker dvdtjes op de achterbank
;-)
Fijne pasen allemaal!

Wij gaan morgen met maria's werk paaseieren zoeken, dat is wel gezellig. Verder heerlijk paasontbijten en zondag gaan we naar mijn oma (89 jaar) met mijn moeder. Die woont in oegstgeest, dus dat is voor ons twee en een half uur heen en twee en een half uur terug... pfff maar ik heb er wel weer zin in om mijn oma te zien! Indy kijkt gewoon lekker dvdtjes op de achterbank
;-)
Fijne pasen allemaal!

wij gaan maar paaseieren zoeken bij mo in de tuin...haha nee ,ff gekheid.ik moet eerst werken,en daarna gaan wij naar isabelle...die viert haar 2e verjaardag dus monica...paaseieren verstoppen lukt toch wel met 1 hand....fijne paasdagen

Terug
Bovenaan