Pasen!

1e paasdag - na meneer z'n slaapje naar mijn familie en dan lekker gourmetten

2de paasdag - na meneer z'n slaapje naar m'n schoonfamilie, gewoon samen zijn...

Eigenlijk worden we 2de paasdag eerder verwacht, maar dat doen we niet. Tot 2 keer toe hebben we het over de tijd gehad, 3 uur. Dat is mooi meegenomen en nu is het ineens half 12, dan gaat meneer bijna naar bed.
Dat betekent dat hij dan z'n neef en nichtjes ziet en dan daar op bed zou gaan, dat werkt niet en dat doen we dus ook niet. Wij gaan na meneer z'n slaapje. Het zal wel weer niet gewaardeerd worden, maar dat kan ik ook niet helpen, ik wil ook een beetje rust voor meneer...

Dus zeer spannende activiteiten, vooral bij m'n schoonfamilie, daar krijg ik het nu al warm van :)

Liefs Lientje

hahaha merk wel dat pasen tegenwoordig ook een vreetfestijn is geworden hoor hahaha.

allemaal heel veel plezier!!!

@ rood-wit-blauw.

doe het wel rustig aan hoor :D
t park is hier 5 minuten vandaan. en als ik daar ben, kan ik zitten op een bankje en erwin met nathalia spelen ( en anders vermaakt ze zichzelf ook heel goed)

strijken doe ik idd zittend. stuk relaxter hahaha.
op school hadden wij toen zo'n grote machine, die alles weg streek. je lag het ertussen, en de rol deed zn werk.
ben nog steeds op zoek naar zo'n ding hahahahahahaha.

nogmaals: allemaal heel fijne paasdagen!!!

liefs, do

hahaha merk wel dat pasen tegenwoordig ook een vreetfestijn is geworden hoor hahaha.

allemaal heel veel plezier!!!

@ rood-wit-blauw.

doe het wel rustig aan hoor :D
t park is hier 5 minuten vandaan. en als ik daar ben, kan ik zitten op een bankje en erwin met nathalia spelen ( en anders vermaakt ze zichzelf ook heel goed)

strijken doe ik idd zittend. stuk relaxter hahaha.
op school hadden wij toen zo'n grote machine, die alles weg streek. je lag het ertussen, en de rol deed zn werk.
ben nog steeds op zoek naar zo'n ding hahahahahahaha.

nogmaals: allemaal heel fijne paasdagen!!!

liefs, do

Wij gaan 1e paasdag paasontbijten met m'n schoonouders bij ons thuis.
Het hele huis is al in paassfeer we hebben een paastak en allemaal decoraties staan erg gezellig!!
We gaan morgen ook eieren schilderen en verstoppen ben benieuwd hoe Nynke dat vind.

2e paasdag zijn we gewoon met z'n viertjes misschien als Nynke het leuk vind mag ze dan ook nog eieren schilderen.

Liefs Stefanie

Morgen komen mijn ouders bij ons klaverjassen (zijn we verslaafd aan)
2e paasdag wordt het beter weer, dan verstoppen we een paar kleine eitjes in de tuin voor het idee, s'middags gaan we naar mijn schoonouders die dan net terug zijn van vakantie...

fijne paasdagen allemaal!!!!!!

Morgen komen mijn ouders bij ons klaverjassen (zijn we verslaafd aan)
2e paasdag wordt het beter weer, dan verstoppen we een paar kleine eitjes in de tuin voor het idee, s'middags gaan we naar mijn schoonouders die dan net terug zijn van vakantie...

fijne paasdagen allemaal!!!!!!

Wat gezellig allemaal!!
Ik heb net binnen de snoepjes/eitjes/dvd's verstopt (tinkerbell 2 en G-force) ze gingen helemaal door het dolle naar bed; morgen komt de paashaas,,haha

Fijne dagen allemaal, MJ

Hoi!

Hier 2 drukke paasdagen.
Isabelle is morgen jarig en we vieren het in 2x.
Vanmiddag voor alle mensen met kids (gezellie)
en morgen voor de overige familie en vrienden.
Vanmorgen heeft Isabelle veel oeh, ah, en ballon! en nog 1 ballon! geroepen.
Stefan had gisteravond het hele huis versiert, dus dat vond ze helemaal geweldig!!!
Toen heeft ze de cadeaus van ons uitgepakt (pop, poppenbox/-bed, kinderstoel en -wagen en een vloerpuzzel van foam) en hebben we rustig ontbeten.
Nu even formule 1 kijken en straks alles voorbereiden voor de visite.

Al met al drukke dagen dus, die niet veel met pasen te maken hebben.

@Karin: je zult zelf paaseieren mee moeten nemen, want daar heb ik echt niet over nagedacht;-)

Liefs Monica en ZALIG PAASFEEST!!!! ;-))))

Terug
Bovenaan