Passie

Hihi nee niet dat soort passie dames... :p

Ik vroeg me af of jullie naast jullie kindjes nog een passie hebben....

Zal zelf beginnen:
Naast mijn gezin is mijn passie: ons huisje.
Het gezellig inrichten en veranderen van ons interieur. Regelmatig koop ik een nieuw kussentje of windlicht of iets van rattan voor ons huis, ik word er zo blij van!!!
De sport is om voor zo weinig mogelijk iets leuks te scoren (lang leve de Action!! :-D)
Ik ben dol op de stijl van riviera maison, hou ook van Blond Amsterdam en PIPstudio. Als het maar gezellig is!!
En jullie, wat vinden jullie leuk om (voor jezelf) te doen?

Groetjes Savita

ik vind t heerlijk om te kijken naar kleding voor de meisjes
en verder borduur ik heel erg graag en ben ik helemaal gek op/van fretjes
helaas heb ik er geen meer ivm de kindjes
maar als de meiden ouder zijn en goed snappen wat wel en niet kan/mag bij een fretje komen er zeker weer!
en ik ben gek op mijn moes/fruittuintje

liefs maurilla

O ja hoor..
Ik ben dol op tuinieren (klinkt zo duf,,haha)
In de woonkamer staat al vanalles te groeien om dadelijk in de lente naar buiten te mogen verschillende bloemen, kruides en groente.
Heb nu sinds 3jaar een erg grote tuin, kan mn geluk niet op,,haha
Ben al zoveel mogelijk aan het plannen, wil namelijk niet te snel te veel, krijg nou wel meer tijd nou de kids groter worden dus kan ik wat meer tijd in de tuin steken, de oudste wil nu ook iets gaan planten een grote pompoen soort, makkelijk in verzorging met giga resultaat, dat vind ik ook leuk, dat de kinderen kunnen helpen, zo hebben ze ook meegeholpen om ong 300 bollen te planten (en ze helpen oogsten dmv van de tomaten en aarbeien ed rechtstreeks in hun mond te stoppen,,haha)
Ben nu op zoek naar de perfecte boom. en ruil/geef/krijg ook plantjes/zaden met een vriendin en schoonzus.
Maar goed wordt wel erg enthousiast nu,,hihi
Maar dat is dus wel een passie van mij!!

Gr MJ

Kan mijn reactie niet teruglezen,,grrr, heb vandaag een mailtje gestuurd naar JG..
Mijn zus is trouwens ook helemaal gek van blond, ze heeft van haar baas weer allemaal eierdopjes/bordjes ed gekregen voor haar verjaardag ze was helemaal blij,,haha,,wil ook wel zo'n baas, tegen de tijd dat ik weer ga werken,,hihi

Gr

Ik heb dezelfde passie als Savita.
Heerlijk decoreren in huis ik hou ook heel erg van de Riviera Maison style.
Ik koop ook geregeld nieuwe dingetjes voor op tafel en daar ga ik dan mee aan de slag.
We hadden uit Frankrijk hele grote denneappels meegenomen en die stonden met de herfst hier op tafel met kaarsen zo gezellig!!
Ik kan dan ook niet wachten tot de paasdagen er weer aan komen dan kan ik me weer uitleven.

Verder hou ik erg van shoppen heerlijk vind ik dat binnekort wil ik weer een keer met mijn vriend naar Antwerpen daar kun je ook zo leuk winkelen.

Groetjes Stefanie

Mijn passie is: lezen! Ik koop meestal tweedehands boeken ivm de kosten en weet alle obscure tweedehands winkeltjes in mijn omgeving dan ook wel te vinden. Voor mijn verjaardag krijg ik ook meestal een hele stapel. Waarom ik niet naar de bibliotheek ga? Ik wil ze niet alleen lezen, ook hebben! En dan volgend jaar nog een keer lezen. Mijn droom is om ooit in een groter huis een hele wand vol boekenkast met heel veel boeken te hebben, zo eentje met zo'n trapje.

Mijn passie is: lezen! Ik koop meestal tweedehands boeken ivm de kosten en weet alle obscure tweedehands winkeltjes in mijn omgeving dan ook wel te vinden. Voor mijn verjaardag krijg ik ook meestal een hele stapel. Waarom ik niet naar de bibliotheek ga? Ik wil ze niet alleen lezen, ook hebben! En dan volgend jaar nog een keer lezen. Mijn droom is om ooit in een groter huis een hele wand vol boekenkast met heel veel boeken te hebben, zo eentje met zo'n trapje.

Terug
Bovenaan