Passie

hoi,
mijn passie is ook lezen maar dan echt wel boeken van de bieb, al moet ik zeggen de boeken die ik heb heb ik ook al heeeel vaak gelezen en het verveeld me nooit! grappig eigenlijk.
verder vind ik het heerlijk om te winkelen en kleren voor kelwin te kopen.. of gewoon alleen maar even neuzen wat ze allemaal hebben. haha en dan niks kopen:p

groetjes, Christien

Hoi hoi,

Ook ik hou heel erg van lezen. Ik verslind boeken. En vaak zit ik er zo in, dat ik iedere vrije minuut graag mijn boek pakt. Vind het altijd zo jammer als ze uit zijn.
Wij lenen ook bij de bieb.

Liefs Irene

mijn passie:

shoppen!!!! hahahahahahahha
niet voor mezelf, want daar vind ik dan weer niks aan :p
shoppen voor nathalia, en nu ook voor de baby.
heb vanochtend weer behoorlijk geshopt.
wordt daar ook echt blij van :p
al die schattige kleertjes.

nu moet ik wel zeggen dat ik dan weer geen limiet ken (schaam)
als jullie eens wisten hoeveel truitjes/broekjes enz nathalia in haar kast heeft, das gewoon niet normaal. en sommige dingen zitten gewoon t prijskaartje nog aan. eigenlijk best wel zonde van t geld he.

liefs, do

mijn passie:

shoppen!!!! hahahahahahahha
niet voor mezelf, want daar vind ik dan weer niks aan :p
shoppen voor nathalia, en nu ook voor de baby.
heb vanochtend weer behoorlijk geshopt.
wordt daar ook echt blij van :p
al die schattige kleertjes.

nu moet ik wel zeggen dat ik dan weer geen limiet ken (schaam)
als jullie eens wisten hoeveel truitjes/broekjes enz nathalia in haar kast heeft, das gewoon niet normaal. en sommige dingen zitten gewoon t prijskaartje nog aan. eigenlijk best wel zonde van t geld he.

liefs, do

Hihi ja shoppen is ook mijn tweede passie!!! Heerlijk om voor mijn meiden te winkelen, vooral voor de kleine :-D
Alles wat ik voor haar koop vind ik heerlijk al zijn het sokken hahaha.
@ zonnetje

Ken je de hyve 'huisje kijken'? Heel leuk, ben echt verslaafd!!

Hihi ja shoppen is ook mijn tweede passie!!! Heerlijk om voor mijn meiden te winkelen, vooral voor de kleine :-D
Alles wat ik voor haar koop vind ik heerlijk al zijn het sokken hahaha.
@ zonnetje

Ken je de hyve 'huisje kijken'? Heel leuk, ben echt verslaafd!!

Herken heel veel van je, ben ook gek van Riviera Maison (wil ooit nog zo'n geweldige bank, maar doe dat pas in een periode dat Lenthe iets minder vaak op mijn bank kleuren dan nu...) ook gek van Pip Studio (heb nu de agenda ervan, zo heerlijk druk, ook fotoalbums ervan voor Lenthe) en inderdaad ook ik aan het Blond servies, mooiste pronkstuk de taartplateau, was 45 euro, maar elke cent was ie waard ha ha!Bij elke verjaardag geniet ik er weer van!(Heerlijk, af en toe een 'material girl' te zijn hi hi!)

En verders vind ik kleertjes shoppen voor m'n kids een vreselijk geldverslindende maar onwijs heerlijke hobby!Van Burberry tot Hans Textiel (soort Zeeman), koop van alles, Name it, Hema en Mc Gregor gewoon door elkaar, daar waar de portomonnee naar staat zeg maar.

Vroeger ha ha, tot 2 jaar terug las ik nog wel eens een boek, dat doe ik nu alleen nog tijdens vakanties, en verders zijn manlief en ik 'vrienden van Carre' en gaan we 1 keer per maand een avondje naar Amsterdam, houden totaal niet van musicals, maar wel van goede cabaretiers zoals Bert Visser, Brigitte Kaandorp en Jochem Meijer.Na de show lekker ee kroegje induiken en langs de grachten slenteren alsof we nog in onze verkeringsperiode waren...lekker ongebonden doen, en met taxi naar huis gaan...

Helaas, erg duur allemaal, moet toch maar eens op zoek naar een goedkopere hobby hi hi!

Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan