Herken heel veel van je, ben ook gek van Riviera Maison (wil ooit nog zo'n geweldige bank, maar doe dat pas in een periode dat Lenthe iets minder vaak op mijn bank kleuren dan nu...) ook gek van Pip Studio (heb nu de agenda ervan, zo heerlijk druk, ook fotoalbums ervan voor Lenthe) en inderdaad ook ik aan het Blond servies, mooiste pronkstuk de taartplateau, was 45 euro, maar elke cent was ie waard ha ha!Bij elke verjaardag geniet ik er weer van!(Heerlijk, af en toe een 'material girl' te zijn hi hi!)
En verders vind ik kleertjes shoppen voor m'n kids een vreselijk geldverslindende maar onwijs heerlijke hobby!Van Burberry tot Hans Textiel (soort Zeeman), koop van alles, Name it, Hema en Mc Gregor gewoon door elkaar, daar waar de portomonnee naar staat zeg maar.
Vroeger ha ha, tot 2 jaar terug las ik nog wel eens een boek, dat doe ik nu alleen nog tijdens vakanties, en verders zijn manlief en ik 'vrienden van Carre' en gaan we 1 keer per maand een avondje naar Amsterdam, houden totaal niet van musicals, maar wel van goede cabaretiers zoals Bert Visser, Brigitte Kaandorp en Jochem Meijer.Na de show lekker ee kroegje induiken en langs de grachten slenteren alsof we nog in onze verkeringsperiode waren...lekker ongebonden doen, en met taxi naar huis gaan...
Helaas, erg duur allemaal, moet toch maar eens op zoek naar een goedkopere hobby hi hi!
Groetjes Roos.