@patje1981

A

Anoniem

Guest
HOi patje. Ik reageer maar even zo op je vraag ;-)

Het was nogal ingewikkeld bij ons. Op een woensdag had ik mijn ovu. We zouden dus ervoor en erna moeten klussen, maar dat hebben we niet gedaan. Te moe en blablabla. Je kent het wel. Bovendien hadden we alletwee zoiets, we zijn pas net begonnen, we hebben nog tijd zat. Een verloren maand was voor ons nu nog niet zo erg. Het weekend ervoor en het weekend erna hebben we wel geklust. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik dus niet zwanger was. Ik was in de week voor m'n ongi gewoon chagrijnig, had hoofdpijn...gewoon net zoals normaal. Ik verwachtte m'n ongi ook gewoon op tijd. Maar die kwam dus gewoon niet opzetten! Toen maar een testje gedaan, je weet nooit. Maar negatief. Dus wachten op m'n ongi. Maar een week later vond ik het toch wel vreemd... Nog een testje gedaan en warempel, een heel licht streepje!! Na 6 testen gedaan te hebben geloof ik nu dat ik toch echt zwanger ben haha!! Nu zijn we inmiddels een week verder en begin ik wat tekens te krijgen. Wordt dikker, krijg wat gevoeliger borsten....
Nou dit was het verhaal eigenlijk. Een onverwachts wonder voor ons!! Erg leuk allemaal.

Nog steeds geen nod?
Waarom ben je zo bang dat je geen eisprong hebt gehad? Duurt ook zo lang bij je!!! Echt niet leuk. Zeker niet als andere zo 1-2-3 zwanger zijn! Dat lijkt me zo moeilijk. ik kan me er niks bij voorstellen, behalve dan dat ik een vriendin heb die nu zo'n 3 a 4 jaar bezig is.... en dan kom ik aan :-( echt oneerlijk.
Ksnap wel dat je het gehad hebt, maar de moed niet opgeven hoor! Gewoon blijven hopen!
Hoe oud ben je? Van 1981 denk ik? Dan schelen we niet heel veel ;-) Ik ben van 84...
 Heb je al onderzoeken enzo gehad?
Ontzettend veel sterkte en zet 'm op! Probeer van andere dingen te genieten, zoals het mooie weer!!

Ik duim voor je!

liefs j-t

Hoi meid,

Super bedankt voor je reactie!
Ik had gister mijn nod, dus nu 1 dag overtijd. Ik ga zondagochtend denk ik mijn eerste testje er tegenaan gooien.
Ben zo benieuwd!
Ik ben bang dat ik geen eisprong heb gehad, omdat ik niet echt een duidelijke stijging van temperatuur heb gezien en mijn ovulatietesten niet echt duidelijkheid gaven.
Wel een duidelijke streep gehad, maar dagen later weer een streep. Wel niet zo duidelijk als de test. Weet je best onzeker met die ovulatietesten waarbij je een even duidelijke streep moet hebben.
Ik heb inderdaad al onderzoeken gehad in het ziekenhuis. Ik heb pcos. Mijn eitjes zitten er wel maar groeien niet uitzichzelf en springen dan niet. Daarvoor gebruik ik clomid. Zit nu wel aan de hoogste dosis van 150mg. Daar heb ik in januari en februari een eisprong mee gehad.
Ik mag tot en met de maand juli een half jaar zelf proberen. Dan weer terug naar het ziekenhuis. Ik heb inwendige echo's gehad, samenlevingstest etc. Het zaad van mijn vriend is super goed, dus daar ligt het niet aan.
Ik heb nu ook niet echt klachten, beetje een gevoelige buik, verder niks.
Ik ben trouwens inderdaad van 1981 en ben 28 jaar.

Groetjes van Patries.

He Patries,

Spannend dat je overtijd bent!! Hopelijk heb je toch een eisprong gehad....... Die ovulatietesten zijn idd errug vaag! ik heb ze 1 keer gebruikt, maar kvond het maar een wazig gedoe. Maar het kan je wel helpen natuurlijk, als de testen het maar duidelijk aangeven!
Khad gisteren moeders voor moeders op bezoek... kdoe vanaf vandaag ook  mee ;) Zij zei dat  van  het hcg  hormoon het medicijn wordt gemaakt voor moeders zonder  eisprong.  Is dat soms clomid?
We super fijn dat het zaad van je man goed is. Heb net een film gezien van de weg die het zaad moet afleggen om bij het eitje te komen. Het zaad moet wel van heel goede kwaliteit zijn, want ze komen langs allerlei 'hindernissen'  en er sterven een hoop zaadjes tijdens deze reis. Nu jij nog een eisprong en dan moet het goed komen. Hoe ben je erachter gekomen dat je geen eisprong had? Gelukkig ben je nog wel jong. Hoelang ben je al bezig?
Nou meid, ik wens je ontzettend veel sterkte met wachten tot zondag! Ik hoop dat je test supersuper positief is!! Ik ga voor je duimen!!

liefs j-t

Hoi hoi,

Dank je voor je bericht!
Ik ben deze maand 1,5 jaar gestopt met de pil. Lang he.
Ik kwam erachter dat ik geen eisprong had doordat ik na 8 maanden gestopt te zijn met de pil naar de huisarts te gaan. Omdat mijn menstruatie wel heel erg onregelmatig was.
Toen ik eenmaal doorverwezen was naar het ziekenhuis kwam ik er al gauw achter dmv een inwendige echo dat ik pcos heb.
En inderdaad, jij zet je nu in voor een goed doel, want de urine van een zwangere vrouw daar maken ze inderdaad clomid van!
Dus wie weet maak je wel tabletjes voor mij, haha.
Ja, het is zeker spannend omdat ik nu overtijd ben. Ga zondagmorgen testen, dus hoop het zo!Ik hoop inderdaad dat ik wel een eisprong heb gehad, anders maar weer positief er tegenaan he.
Hoe is het verder met jou?Heb je veel zwangerschapsklachten, misselijkheid etc??

Goed weekend!
Hou je op de hoogte.

Groetjes van Patries.

Hey Patje

Nou zeg, je bent idd al lang bezig. Echt pittig voor je! Wel goed dat je na 8 mnd naar de huisarts bent gegaan!! Maar ook een moeilijke stap lijkt me. Maar als ik het goed begrijp heb je met die pillen niet altijd een eisprong? En als je een eisprong hebt, dan kun je wel op de gewone manier zwanger raken?
Hoe lang ben je nu bezig met hulp van clomid?
pfff, het is nu goed dat ik weet waarom ik mijn urine opvang, want tis echt een opgave voor mij. Maar de eerste week zit er op en ik heb toch wat flessen vol gekregen. Khoop wel dat ik het 10 weken vol ga houden, want dat lijkt nu een eeuwigheid.
Verder ben ik echt een geluksvogel. Ik ben vrijwel meteen zwanger en dan ook geen klachten. Nou ja, kheb last van stijve tepels en ik kan de hele dag door eten, maar dat zijn niet echt nare dingen. Nu maar hopen dat dat kleintje goed groeit en dat alles goed gaat. Ben altijd wel bang voor een miskraam, dus ik zal blij zijn als ik m'n echo heb gehad. Die heb ik trouwens over 3 weken.

liefs j-t

Hoi hoi,

Spannend zeg over drie weken een echo!!
Zal dan zeker voor je duimen dat die goed is.
Inderdaad wat zwangerschapskwaaltjes betreft heb je wel mazzel, maar goed weet niet wat er nog komen gaat natuurlijk.
Lekker aan jezelf denken etc!!

Ik ben vandaag ongesteld geworden. Wel later dan ik dacht. 1 week later of zo.
Ik ben al een tijdje bezig met clomid al: 6 rondes. Maar ik heb pas vanaf januari dat de clomid aanslaat, dus nu pas drie pogingen gehad dan officieel.
Voorheen die rondes had ik te weinig tabletten en kreeg ik geen eisprong.
We mogen nu nog vier rondes zelf met de tabletten aan de gang en dan terugkomen bij het ziekenhuis.
Wel spannend en hopen dat we dat gaan redden voor die tijd. Ik moet zeggen dat mijn vriend heel erg positief blijft en ik daardoor ook wel veel opgewekter ben.Want we weten het zeker, onze tijd komt ook!! Het heeft gewoon meer tijd nodig.
Ik ben allang blij dat ik een eisprong heb nu.

Fijne week!!
Liefs van Patries.

hey!!

Weer helemaal je berichtje over het hoofd gezien... Hij stond inmiddels op blz 3 :-(

en??????????????????? Heb je een test gedaan? Hopelijk is je ongi weggebleven!!
Die ovutesten zijn volgens mij niet helemaal te vertrouwen hoor!! Bij mij klopte er niks van! Toen ik m'n ovu had (volgens de testen) hebben we niet gevreeën, gewoon omdat we te moe waren en geen zin hadden... maar toch ben ik zwanger!!!!! Echt zo onbegrijpelijk!!
Wel fijn dat ze medicijnen hebben om een eisprong op te wekken, maar het moet natuurlijk wel werken!  Moet je nog terug naar het ziekenhuis  voor controle ofzo?    

Hier is het verder rustig. Geen kwaaltjes, geen zwangergevoel... net alsof het niet goed zit. Daar ben ik wel bang voor. Over 2 weken een echo...   Verder ga ik vandaag genieten van een vrije dag! Ga jij nog wat leuks doen?

liefs j-t

Terug
Bovenaan