@patje1981

ooooooooooooooooooooh ik reageer op het verkeerde berichtje!! Het klopte ook al niet...

Wanneer verwacht je nu je ovu??? HOpelijk zijn de testen nu niet zo wazig!! Wel super dat ze je in het ziekenhuis wel inde gaten houden. Wat gaan ze doen als je met deze medicijnen niet zwanger wordt?
Natuurlijk komt jullie tijd!! Maar met medicijnen is het altijd afwachten hoe je lichaam reageert. Khoop dat deze ronde jullie veel geluk brengt!! Ik ga duimen voor jullie!!

liefs j-t

Hey!!

Geeft niet van dat berichtje, foutje toch!
He meid ik hoop echt dat je over twee weken een goede echo hebt. Het duurt zo lang voordat je weet of alles goed is he.
Gek dat je verder geen kwaaltjes hebt op het moment, maar wie weet dit zegt niks he.

Ik zit nu op cyclusdag 7 en heb meestal rond cyclusdag 18 mijn eisprong. Dus nog ongeveer 10 dagen te gaan.
Ik begin dan rond cyclusdag 15 meestal met de ovulatietesten.
Blijf ze wel gebruiken en temperatuur daar ook bij. Dan krijg ik een nog duidelijker beeld.
Op het moment ben ik erg verkouden en heb volgens mij kaak-holte onsteking, want mijn gezicht doet zo'n pijn. Ben een beetje aan het relaxen! Gaan niet veel bijzonders doen met de Pasen. We wilden wel even naar mijn ouders en schoonouders, maar lijkt me nu niet zo verstandig.
Oja, als de clomid nu nog vier rondes niks brengt dan moet ik waarschijnlijk een operatie om de eileiders door te spuiten als dat nodig is. Lijkt me echt niks, maar goed.
Wij hebben alle hoop erop dat het nu snel raak kan zijn, want ik heb nu al drie maanden achter elkaar een eisprong gehad.

Ga jij nog wel iets leuks doen vandaag?

Groetjes van Patries en een hele fijne dag!!

Terug
Bovenaan