Patricia, en en en en en......

Hey Patricia,

Wat jammer joh. Je had er zo op gehoopt. Maar je weet maar nooit, misschien zat ie gewoon verstopt . Blijven hopen dus. Veel sterkte met de spanning die je zal hebben op het wachten tot de volgende keer. Ik leef met je mee.

Liefs Trudi

Hee Patries,

Wat vind ik dit naar voor je, datgene waar je bang voor was, was zo...maar blijf hoop houden he! Wie weet volgende week donderdag...

Dikke knuf voor jou! Liefs Lientje

Oh wat is dit een teleurstelling nou hopelijk is het inderdaad nofg te voreg hoe komen anders die zwangerschaps hormonen in je lichaam ?? Raar hoor....
Nou succes en nog even weer een spannende week te gemoet

sterkte van Mariska

Hey Patricia,

Wat vervelend zeg, dat jullie nu nog niets weten!
Nog weer een tijd in spanning leven!
Het zal inderdaad werl zo zijn dat die kleine zich gewoon verstopt heeft!

Nou, sterkte en ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie donderdag goed nieuws krijgen.

Liefs Monica en Isabelle

@lientje ja idd was ff een domper je gaat er toch niet helemaal vanuit maar hoopt dan toch wat te zien maar helaas tnx voor de knuffel hihi

@hope en faith
ja idd hoe komen de hormonen enzo er in misselijk enzo alles ongi krampen en ik voelde bij caithlyn ook dat ik zwanger was en nu had ik dat gevoel weer maar goed afwachten he

@de rest

tnx voor de steun

liefs

Hoi Patricia,
Balen zeg!Duimen voor donderdag, hopelijk is der dan iets te zien...
Ik blijf voor je duimen...
Groetjes Roos.

Hoi Patricia,

Ik denk aan je!
Hopelijk goed nieuws donderdag!

Liefs Nesie

hoihoi,

wat kan wachten toch lang duren he.
toen wij er bij elounda voor gingen dacht ik ook al heel snel iets te voelen, was moe en voelde me raar. maar ik werd ongesteld. het was toen maar heel weinig terwijl ik het normaal best behoorlijk was. toch een testje gedaan maar daar was niets op te zien. aangezien het pas de eerste ronde was legde ik me erbij neer, maar toch voelde het vreemd. 3 weken daarna nog niet ongesteld en 4 weken nog niet, we hadden afgesproken om 5 weken te wachten. de test was toen binnen een minuut mega positief.
achteraf denk ik nog steeds dat ik toch zwanger ben geweest. elounda is 2 weken te vroeg geboren maar was prima of gewicht alleen iets kleiner, maar dat zijn we allemaal bij mij in de fam. de bloeding heeft een innesteling kunnen zijn.

maar goed om een lang verhaal kort te maken hihihi, ik zal voor je duimen dat het toch positief is. ik lees hoe graag je het wil.
maar ik raad je wel aan toch te proberen er niet te veel mee bezig te zijn want dat kan er voor zorgen dat het zwanger worden moeilijker gaat. maar je dat is natuurlijk makelijker gezegd dan gedaan.

nou succes meid en we horen het wel donderdag.

groetjes linda

Terug
Bovenaan