Patricia en NieM ;-)

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie??

Patricia, het schiet al op he?! Ik heb me voorgenomen om zondag te testen dus jij bent eerst!! (tenminste als je zaterdag gaat testen). Ik ben al hard voor je aan het duimen hoor? Heb je nog kwaaltjes?

Niempje, ik heb je foto maar 1x ontvangen dus dat valt mee he?! Ik baal want het wordt sowieso zondag voor ik adsl hebt. Er schijnt weer van alles te moeten gebeuren voor het geïnstalleerd kan worden.. Moet dus nog even geduld hebben.. Hoe voel jij je Niem?

Ik had gisteravond ineens hele erge pijnlijke steken onderin mijn buik. Van die steken die je normaal hebt tijdens de eerste dagen van je ongi. Ik zit wel in de innestelingsperiode maar ik geloof niet dat het dat is. Ik heb verder ook helemaal geen kwaaltjes dus ik vrees dat ik gewoon ongi word zondag!

Nou meiden, tot snel!!

Dikke kus F.

ps: Esther, ik heb nog gereageerd op je eerdere berichtje maar dat staat al weer even terug.

Hoi meiden,
Ik duim ook nog steeds voor patries.
hoop zo dat het nu raak is van die 4 pillen die je geslikt hebt duimduim.

HOi F
Ja jammer van je adsl maarja beter laat dan nooit.
Ik voel eigenlijk helemaal niks alleen soms een beetje buikpijn maar dat zal vast komen omdat ik ongi moet worden.
Spannend voor je jij kan zondag al testen spannend en uiteraard duim ik ook voor jou zou geweldig zijn als we met zijn allen naar het september forum zouden mogen verhuizen.
We blijven gewoon hopen.........
Wanneer was jou Nod nou precies F, 16jan toch.
Ik hoor van jullie..
Dikke kus niem

Hoi Niempje,

Mijn nod is zondag (16 jan)... ach ja, ik stel me er al op in dat het niets is deze keer.. neemt niet weg dat ik toch SUPER teleurgesteld ben bij een negatieve test hahaha.

Lieverd, ik moet het kort maken. Ben morgen weer op het forum.

X F

Hoi F.
Heb dus gister een heel verhaal zitten typen maar het staat er niet op...pfff...
Ik heb nu nachtdienst en zal morgen(vrijdag) thuis nog een verhaaltje typen oke?
Liefs Esther

Hoi Meiden,

Nou hou maar op met duimen voor mij. Ben het gisteravond geworden. Je kan je voorstellen dat ik niet te genieten was. Heb geschreeuwt, gebrult, gestampvoet en eens even flink geknuffeld met mn mannetje. Of in ieder geval hij met mij. Ach gossie hij is toch wel erg lief voor me. We beginnen dus gewoon weer bij het begin. Als het goed is valt mn eisprong in onze wintersportvakantie dus dat is wel erg prettig.

Ik duim voor jullie hoor!
Liefs
patricia

Hoi lieve meiden

Esther, ben blij weer wat van je te horen!!! Maakte me al een beetje zorgen.. Ik lees binnenkort je verhaal wel!

Patricia, wat balen zeg! Ik kan me zo goed voorstellen dat je heel erg teleurgesteld bent! Maar.. een eisprong in je vakantie is ook erg mooi (alle tijd om veel te klussen haha) en.. als je dan zwanger bent dan vergeet je nooit meer waar en wanneer het kindje is gemaakt!

Niempje, ik heb je een mail gestuurd met een uitgebreid verhaal.

Ik ga dus morgenavond of zondag testen maar weet bijna zeker dat ik niet zwanger ben... ben er ook eigenlijk helemaal niet zo mee bezig gek he?!

Nou meiden, ik spreek jullie snel!

Dikke kus F.

Hoi meiden,

Wou nog even wat met jullie delen. Hang net op met mijn vriendin. Ze zit pas aan de 2e Clomid kuur. Eerst leek het niet aan te slaan maar nu komen er toch 2 eitjes aan .. EN ze gaat al aan de IUI! Snel he?! Ik ben echt verbaasd! Ze ging vandaag voor alle uitslagen van de test en alles was prima. Het zaad van haar man was op zich goed maar niet zo beweeglijk (maar ze kon toch nog prima zwanger worden). Toch willen ze al gaan beginnen met IUI en omdat er 2 eitjes aan komen, krijgt ze volgende week al een IUI behandeling! Ik ben in shock over hoe snel dat gaat. Als ik bij de volgende eisprong weer een neg. samenlevingstest heb dan weet ik zeker dat ik dan ook IUI krijg.. wel heel spannend allemaal maar ook wel snel vinden jullie niet?

X F.

Hoi Pat
WAt balen voor je meis ik had zo gehoopt voor je dat het nu wel eens een keer raak mag zijn.
Ga lekker met vakantie, geniet er lekker van en kom zwanger terug okee.....!

Hoi F
Ik weet wel zeker dat je het zaterdag avond gaat doen hahaha..........moet je ook doen des de eerder weet je wat.
En ik hoop natuurlijk dat i positief is duimduim.
Wat goed joh voor je vriendin dat zei nu al iui krijgt volgens mijn heb je daar meer kans mee dan Clomid denk je niet ik hoop het voor der.

Ik weet wel zeker dat ik pas als ik donderdag nog niet ongi ben geworden dat ik dan pas een test ga doen dat heb ik dit keer afgesproken met mijnzelf anders word ik er zo gek van dus ik hou me er echt aan hoewel ik het er wel moeilijk mee ga krijgen.

Het zou jammer zijn als je ongi bent....want het lijkt me heerlijk in een whrilpool lekker romantische.
En trouwens lekker relaxed.

Als ik nu niet zwanger ben dan vraag ik ook iui of ik vraag of ze me willen insimineren en ik ga natuurlijk navragen over de samenlevingstest, want dat spookt nu ook door mijn hoofd van zal dat wel allemaal goed zijn.
Het zaad van mijn man was gelukkig goed maar nu ga ik me afvragen of het slijm bij mijn wel goed is.
TRouwens had jij de uitsalg van het zaad vanje man al binne je zou het toch in jan horen.
Ik hoor van je KUS NIEM

Terug
Bovenaan