Patricia en NieM ;-)

Hoi NieM,

Wij krijgen de uitslagen binnenkort te horen. Als ik ongesteld ben en dus weer voor de eerste echo moet komen (een week na de Clomid) dan krijg ik de uitslagen en ik moet ook nog 1x een samenlevingstest "ondergaan". Als deze ook weer negatief is, krijg ik zeker ook IUI.

Mijn vriendin moet wel gewoon Clomid blijven gebruiken maar het is wel een voordeel dat de goede zaadjes alvast hoog in de baarmoeder worden "losgelaten". Toch.. vind ik het wel wat hoor. Wat als dat na 6x nog niet is gelukt? Het is meteen al zo'n grote stap weer.. maarja, ik begrijp ook wel dat het op een gegeven moment gewoon MOET!

Weet jij trouwens of dat vergoed wordt? Ik weet dat je bij ivf de 1e x dit zelf moet betalen en dit kan aardig oplopen..

Mijn man gaat denk ik volgende week even bellen voor de uitslag van zijn zaad. Ik denk dat hij er best een beetje nerveus voor is maar dat vind ik ook heel begrijpelijk. Je bent toch bang op een negatief antwoord..

Nou, morgen testen.. Ach, ik ga echt nergens vanuit en kan me dus ook niet voorstellen dat ik super teleurgesteld ben bij een negatieve test.. Ik zie wel. Ik ga in ieder geval morgenavond laat (als mijn man al naar zijn werk is) testen.. En dan laat ik het je zeker weten.

Hoe is het nu met jouw misselijkheid?

X F

Hoi schat,

Hoelaat ga je ongeveer testen want dan ga ik ook achter de computer zitten?
Ik hoop het zo voor je meid dan hoef je ook niet meer op de uitslag van het zaad te wachten en ook geen samenlevingstest meer te doen.
Geeft dat nou geen goed gevoel de gedachte er al bij.......ik blijf voor je duimen.

Nou ik voel me helemaal niet misselijk heb wel even getemperatuurd vanochtend was gelukkig nog hoog maar dat wist ik wel als ik ongi moet worden da begint i ma of din te zakken en weet wel zeker dat i gaat zakken.

Ik weet niet of dat vergoed word ivf volgens mijn een deel ik weet het niet zeker! IK hoef Clomid niet te betalen en jij moet jij het wel betalen? Sommige hier op het forum moeten het gewoon betalen dat vond ik al vreemd had ik een tijd geleden gelezen.

Meisie houd me op de hoogt okidoki....
Dikke kus NIEM en ze blijven gekruist.

Hoi meis,

Ik ga denk ik rond 22 uur testen (dan is mijn man net weg). Ik ga niet zeggen dat ik ga testen omdat ik er toch al vanuit ga dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ik heb wel vochtafscheiding, wat ik normaal nooit heb en ik was gisteren wat misselijk maar dat kan ook van het eten komen.. Het wordt dus gewoon nog even een paar uur afwachten...

Ik hoef de Clomid niet te betalen. Eigenlijk wel want het werd alleen vergoed in combinatie met IVF maar dat hebben ze net veranderd.

Bij ivf moet je de eerste keer zelf betalen en dat is toch een paar duizend euro! Ik weet ook niet hoe dat bij IUI zit.. Ik zal het eens vragen op het forum.

Nou meis, ik spreek je vanavond!!!!!

Duim voor me!

X F

Een ding is zeker ik ga absoluut voor je duimen hoop het voor je.
DUIMDUIMDUIDMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIDUIMDUIMDU
Hoop dat dit een beetje geluk brengt....
Ik spreek je vanavond zeker want dan ga ik er zeker achter zitten.
XXXXX NIEM

Terug
Bovenaan