Patricia heeft een zoontje

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik las vanmorgen op hyves dat Patricia uit Arkel op 2 oktober een zoontje heeft gekregen.
Ze was 5 december uitgerekend.
Haar zoontje heet Ryan Isaak Sahertian.
Ryan ligt in Utrecht in het ziekenhuis.

Via deze weg wil ik ze feliciteren en veel sterkte de aankomende tijd wensen in het ziekenhuis.

groetjes ida

Hoi Patricia

Gefeliciteerd met jullie zoon!! Ik moest wel ff nog een keer kijken of ik nog steeds
op de decemberforum zat hoor. Best wel schrikken!! Ik hoop dat alles goed gaat,
hij is nu nog erg klein natuurlijk. Voor jullie ook schrikken zo snel. Maar ik las
dat hij al iets vooruit ging. Veel sterkte met jullie kleine wonder en we hopen dat
alles goed gaat komen.

Veel liefs Cindy

Jee, dat is schrikken zeg!! Gelukkig is alles goed zoals ik hier uit het bericht begreep!!

Patricia, bij deze van harte gefeliciteerd met je zoontje meis!! Geniet er maar lekker van (zover het kan want ik neem aan dat hij in een couveuse ligt natuurlijk!!).

Liefs,
Rosanne

(mama van Quentin, 28,4 wk zwanger van een dochter)

Tjonge, dat is vroeg! Daar schrik je wel van hoor! Maar zo te lezen gaat hij met kleine stapjes vooruit, en da's toch wel heel erg fijn.
Heel erg gefeliciteerd met jullie zoon, ik hoop dat hij goed mag groeien en heel gauw alles zelfstandig kan doen. Ondaks de grote zorgen hoop ik dat jullie toch van hem kunnen genieten.
Heel veel sterkte en heel veel geluk toegewenst.

Liefs Hilma

Jeetje, das wel heel vroeg inderdaad maar goed te horen dat de kleine vooruit gaat. Hopelijk kunnen jullie je mannetje over niet al te lange tjid lekker mee naar huis nemen en van elkaar gaan genieten, gefeliciteerd!!

Patricia, gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gaat, je kleine goed gaat groeien en jullie spoedig lekker met zijn allen thuis kunnen zijn!

Hallo Patricia,

Jeetje, ik krijg er kippenvel van. Wat vroeg. Gelukkig lees ik dat het er hoopvol  uitziet.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetje  en veel sterkte de komende tijd!

Groetjes en een knuffel van

Sabine

hallo Patricia.

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon wel even schikken zeg zo vroeg ik ben ook 5 december uitgerekend en.. jah toch onverwachts,,,
succes met julie knul

Terug
Bovenaan