Patricia

hoi hoi

helaas slecht nieuws:S:S ben gezakt hele domme afkeuring maarja tmoest zoo zijn baal echt enorm want nu mag ik pas weer afrijden na de bevalling pff duurt nog zoo lang

ik vond het ook heel verrot want maakte niet echt een super fout vond ik

ik had de versnelling in de 3staan en ik dacht dus in zn 1 dus ik wilde hem na zn 2 zetten en omdatie al in de 3stond ging ik na zn 4 over de rotonde niks aan de hand ging alleen een beetje snel hahaha maarja niet millieu bewust en ik deed een keeropdracht niet goed volgens hem het had makkelijker gekunt zei die dus ja balen he

nou meiden tnx voor het duimen hahah
liefs

Hoi Patricia,

echt super balen zeg.

en indd echt weer een rede van lik me versie, Schakelt hij nooit mis?.

Ik heb mijn rijbeweijs al bijna 4 jaar en het gebeurd mij ook wel is hoor.

Meid ik wens je veel succes bij de volgende keer.

Gr Lique

Jammer Patricia....

het is zo'n luxe, een rijbewijs met twee kids! En jammer dat je zo moet zakken ja!
Ik heb er drie keer over gedaan hoor. De eerste keer had ik een examinator in opleiding voorin en de toets examinator achterin, ook niet bevorderlijk voor je zenuwen... Had volgens één van hen een straat van rechts niet gezien. Anyway, ze kwamen er samen niet uit en besloten toen toch maar "gezakt" te kiezen, ahhaha!
De tweede keer moest er een examinator vanuit een ander CBR komen op d'r vrije dag... Geen idee meer wat de flutreden toen was eigenlijk. Gelukkig had ik de derde keer een examinator die erg relaxt was en we waren zo aan het kletsen dat ik dingen zag die nog niet gezien had, ik mocht gelijk terugrijden met de mededeling dat ik geslaagd was, WHAHAHHA! Succes volgende keer!

Liefs, Marieke

balen zeg!!!
tja, die mensen verdienen goud geld aan je.
soms denk k wel eens dat ze je expres laten zakken, zodat ze nog meer geld aan je verdienen.

nou meis, kop op en na je bevalling ga je er gwoon nog een keer tegen aan!!!

xxx

hey!

Wat vervelend dat je niet geslaagd bent. en dan nog om zon vreselijke stomme afkeuringsfout. net als marieke al zei ik schakel ook nog wel eens mis. dus het overkomt iedereen nog wel een x.
ik heb net als marieke mn rijbewijs in 3 keer gehaald.. haha 3x is scheepsrecht! en kheb em nu bijna 3 jaar. tis echt heerlijk.. vooral als et regent ofzo.
maar jij gaat het gewoon halen de volgende keer!! veel succes ermee!!

Liefs, Christien

Balen meid!!!
Misschien hebben meerdere mensen dit al tegen je gezegd, maar ze laten heel weinig mensen in 1 keer slagen. Daar heb je niks aan natuurlijk...... maar misschien verzacht het de pijn een beetje
Volgende keer ga je hem vast en zeker halen!

Liefs Trudi

Terug
Bovenaan