Patries, Corina en Suus

Hoi meiden,

Wat een gezoek naar ons onderwerp he!
We staan alweer zo ver achteraan.
Zal ik een nieuw topic maken voor ons? Staan we weer op de eerste pagina, hoeven we niet zo te zoeken.

Voor jullie allebei (en jullie gezinnetjes natuurlijk) een heel mooi, goed en gezond 2010!
Hebben jullie een goede jaarwisseling gehad?

Die van ons was erg rustig. We hebben lekker op bed een film liggen kijken (ondertussen ook wel mijn oogjes dicht gehad, maar 23.50 uur werd ik weer wakker).
Heb een beetje verplichte rust opgedragen gekregen.
Ik heb namelijk afgelopen dinsdag een hele middag in het ziekenhuis gebivakeerd. Ik kreeg 'smorgens ineens pijnlijke harde buiken en het bleef komen. Heb Alex mijn plasje naar de huisarts laten brenegn met het idee dat ik misschien een blaasontsteking had, maar dat bleek het (gelukkig) niet te zijn. Maar de pijnlijke harde buiken bleven aan en kwamen steeds vaker en sneller.
Dus toch maar de gyn gebeld. Moest meteen komen en aan de CTG natuurlijk. Kleintje deed het gelukkig nog prima, maar die krampen mogen natuurlijk niet met 32 weken. Daarna hebben ze me getoucheerd om te kijken of ik al ontsluiting had, dat was gelukkig niet zo. Maar de krampen bleven iedere 2,5 á 3 minuten, dus ik moest blijven. 2 uur later zwakte het eindelijk wat af en kwamen ze minder vaak. Weer getoucheerd en nog steeds geen ontsluiting gelukkig. Omdat het wat beter met me ging en ik erg graag weer naar huis wilde (Fleur was ook nog eens ziek, waterpokken) mocht ik weer naar huis.
De hele avond en nacht nog wel pijnlijke harde buiken gehad, maar wel steeds minder vaak. Nu gaat het redelijk. Heb af en toe nog wel een pijnlijke harde buik, maar is nu goed te doen.
Woensdag weer een afspraak bij de gyn. Die kleine zal toch echt nog een poosje moeten blijven zitten he!
Zie wel een beetje tegen a.s. maandag op, want dan ben ik weer alleen met de kids (gaat Alex weer werken) en zal ik ook nog eens moeten zorgen dat Fleur op tijd op school komt.. pppffft. Maar goed, maar zien hoe dat gaat. Anders toch maar hulptroepen gaan inschakelen....... Baal er wel enorm van hoor! Had me mijn 'verlof' wel anders voorgesteld.

Zo, dat was weer een klaagzang van mij ;-)
Ben er nu nog meer over uit dat dit echt (ook al was dat medisch gezien al zo) onze laatste spruit zal zijn.
Ik ga me laten steriliseren tijdens de keizersnede (ook omdat het medisch niet meer verantwoord is om nog een keer zwanger te raken).

Groetjes Suus

Hallo suus,

Je bericht is volgens mij verkeerd gepost.
Op dit forum "als het langer duurt" zitten meiden die heeeeellll graag zwanger willen worden,maar waar het moeilijk of niet bij lukt.
Die willen denk ik niet horen dat jij je laat steriliseren tijdens de keizersnede!!!!
Dat is een beetje pijnlijk om te horen.

Gr suusje26

Suusje26,

Wij zitten met zijn 3en verderop in dit forum. Wij zijn alledrie zwanger geworden dmv, omdat het bij ons ook niet vanzelf ging. Dus oordeel niet te snel aub. Wij weten drommelsgoed wat de anderen hier doormaken!!!!!

Gr. Corina

Hallo corina,

Niet direct zo boos worden.Het gaat er mij om dat dit bericht een beetje confronterend is en dat ik het niet echt gepast hier vind om te lezen dat iemand zich laat steriliseren.
Je hoeft mij niet direct zo aan te vallen.
Als jullie 3 nu zwanger zijn en het mischien dan tijd om dit soort uitgebreide berichten te posten op het zwanger zijn forum.

Gr suusje

Hoi Suusje,

Zoals Corina al zegt, zaten wij hier niet 'zomaar' en is het ook bij ons niet 'vanzelf' gegaan.
Maar goed, ik snap dat het zinnetje van de sterilisatie tov anderen hard kan overkomen. Mijn excuses daarvoor!
Het is echt niet mijn bedoeling geweest hier mensen mee te kwetsen.

Helaas kan ik het bericht niet verwijderen, anders had ik dat wel gedaan.
Zal er wel een mailtje aan wijden naar het forum.

Groetjes Suus

Hallo meiden,

Jullie ook de beste wensen voor 2010 en dat het maar een mooi jaar mag worden voor allemaal!!

Suus: Jeetje wat heftig zeg, soort van weeën. Gelukkig heeft het allemaal niet doorgezet. Je schrikt je dood toch.
Hoop dat je nog wel kan genieten van je verlof en dat de kleine nog blijft zitten en goed doorgroeit.

Ik heb een fijne jaarwisseling gehad, ben alleen samen met mijn vriend thuis geweest. Daarna bij de buren bij de vuurkorf gestaan en kinderchampagne gedronken, haha. En die oliebollen die waren echt verslafend.
Het gaat verder heel erg goed met me, buitenom dat ik nog steeds erg verkouden ben. Heb twee weken last gehad van me keel/verkoudheid en had bijna geen stem.

Meiden, wat een gekke reacties he op deze site. Niks van aan trekken, want wij zijn al zo lang hier berichten aan het typen.

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan