Patries, Corina en Suus

Hoi Suusje,

Ik denk dat de reactie van de andere 2 vooral voortkomt uit het feit dat ze mij willen verdedigen. Wij kennen elkaar alweer zo lang inmiddels.
Daarnaast zaten wij niet voor niks op dit forum, ook al is het inmiddels gelukkig gelukt om zwanger te raken. Het heeft bij ons ook lang geduurd en hebben ook bij de gyn gelopen voor we zwanger mochten raken.
Denk dat het vooral daarvandaan komt.
We hebben een onderwerp waar we al lang samen in schrijven, maar die was zo ver achterin geraakt (zolang zitten we hier dus al) dat we steeds zo ver weg moesten bladeren. Vandaar dat ik een nieuw topic had aangemaakt.

Ik heb overigens nog geen reactie op mijn mail gekregen, dus weet niet of ze dit onderwerp gaan verwijderen.

Groetjes Suus

Hoi Suusje,

Dat kan dan wel zo wezen dat ze jou willen beschermen,maar dan nog vind ik het niet leuk hoe erop mijn reactie/bevinding gereageerd wordt.

Ik zit inmiddels ook al 3 en een half jaar op dit forum en heb ook inmiddels een band opgebouwd met andere meiden die inmiddels zwanger zijn geworden en eerst ook op dit forum zaten.Zij schrijven inmiddels niet meer mee op dit forum,maar ik heb met hun contact via hyves.

Ik begrijp het volledig dat je nog verder wilt kletsen met de meiden en dat jullie een goede band hebben opgebouwd,maar begrijp wel dat sommige dingen die andere meiden dan lezen confronterend kunnen zijn.De meeste meiden die uiteindelijk na lange weg zwanger zijn geraakt schrijven op een gegeven moment op het andere forum.

Nogmaals bedankt voor de moeite die je hebt genomen om contact met forum beheerder op te nemen.

Gr suusje26

Hoi Suusje26,

Ik begrijp je voor een groot gedeelte wel en het is ook wel logisch.
Maar het is gewoon lastig om steeds maar op pagina 16 of meer te moeten gaan zoeken naar wat er getypt is.
Ik moet zeggen dat ik me erg goed kan inleven wat het is om zwanger te raken.
Ik heb zelf pco en liep eerst in het ziekenhuis om clomid voorgeschreven te krijgen.
Dit duurde erg lang voordat ik de juiste hoeveelheid werkte.
Het doorverwijzen naar het ziekenhuis dat was al na 8 maanden, maar ondertussen duurt het zowat 2 jaar voordat het gelukt is. En toen het eenmaal gelukt was kreeg ik een miskraam. Wat stort je wereld in en vooral als het vruchtje dan nog vier weken in je buik blijft zitten.
Ik moet zeggen dat ik nu erg blij ben dat alles goed gaat met ons kindje en dat ik nu voorbij de helft ben.
Ik moet zeggen, ik gun het iedereen van harte!!!
Ik wil geen mensen beledigen of boos maken, maar iedereen moet naar mijn inziens welkom zijn op het forum.
Het is gewoon soms oneerlijk dat het voor sommige meiden zolang moet duren, ik duim voor je dat het snel zover is!!!

Groetjes van Patries.

Hoi patries,

Dankjewel voor je begrip en lieve woorden.
Het is ook niet mijn bedoeling geweest om jullie niet meer welkom te heten,maar het ging mij op dat moment meer om de tekst die er stond van suusje en dan met name het laatste gedeelte,maar dat heb ik verder al rechtgetrokken met suusje.

Jullie zijn dus alledrie op dit moment zwanger??
Zijn jullie nog op spontane manier zwanger geraakt of d.m.v iui of ivf of andere behandeling??
Wij zijn nu 3en half jaar bezig voor ons wondertje.Afgelopen juni KO gehad en lichte vorm van endometriose vastgesteld en weggehaald.
Nu 4x iui gehad, helaas allemaal mislukt.Nu 1ste iui met hormonen.Ik hoop ook dat het nu dit jaar raak mag zijn.Het leven in deze onzekerheid of het ooit gaat lukken is vreselijk en kost een hoop energie.

Gr suusje26

Hoi Suus26,

Ik ben zelf zwanger geraakt door de clomid.
3en half jaar dat is echt al een hele tijd. Ik hoop dat het snel mag gaan lukken allemaal.
Moet zeggen dat ik nog van geluk mag spreken dat bij mij de clomid aansloeg, omdat ik er al tegenop zag om pregnyl etc te gaan spuiten.
Meid ik wens je alle goeds en dat 2010 ook jullie jaar mag worden!!

Groetjes van Patries.

Hoi,

Ja ik hoop ook dat het nu lukt.Al heb ik in de iui niet meer zoveel hoop.
Net weer terug uit zh.Had begin van spuiten met menopur 3 eitjes die gingen rijpen,nu nog maar 1 die heeft doorgezet dus was wel een teleurstelling.Hormonen hebben dus niks gedaan bij mij.
Vanavond pregnyl spuiten en dan zondag iui nr 5.
Nog maar 1 kans hierna en dan wordt het iui pfff dat wil ik echt niet.

Gr suusje26

Terug
Bovenaan