@ Paulinebert..

A

Anoniem

Guest

Hoi pauline,

Wat lees ik een goed bericht pver het slapen van Yoell!!!
Super zeg!! Je aanpak heeft na een hele poos zijn vruchten afgeworden en zo zie je maar,.. de aanhouder wint!

Go Yoell !!!

Helemaal goed! ben erg blij voor jullie..

Esmé mv Kay

wat een lieve reactie Esme!
Pauline, echt lekker dat je kereltje vannacht lekker in zijn eigen bedje heeft geslapen, en dan 's ochtends je wakker komen maken met BOE hahahaha

liefs Jenneke

Ja nog niet te hard juichen hoor, tis pas 1 nacht hihi

Vanmorgen om 6 uur schrok ik wakker en dacht hokan bert nu tegen me aan liggen.... Waar is Yoëll, dus ik knip meteen het licht aan, Bert in shock hahaha

Wij om het hoekie bij Yoëll kijken, want ik had de meest bizarre senarios (??) in mn kop natuurlijk. Maar meneer lag prinsheerlijk te pitten.
Hm nu trouwens ook al anderhalf uur, weet niet wat hij gedronken heeft gister haha

Maar eh thanks voor de ovatie

He geweldig zeg dat hij beter slaapt, ik ben benieuwd hoe dat straks in zijn nieuwe kamertje gaat. Ben trouwens wel heel benieuwd naar zijn kamertje en naar de rest natuurlijk.
Laat je ons als het klaar is even guren aan de hand van foto's.... of ben ik nu te
 brutaal

Liefs sandra

Jij mag gluren hoor sandra, op dit moment wil je niet weten want alles ligt over hoop haha
Zal alvast wat foto's op mn hyves zetten.

Hoi Pauline,

Erg is dat he, wakker schrikken en denken Oh God waar is mijn kind! Ik droom vaak dat ze naast me ligt (komt zelden voor dat eht ook echt zo is) en dan wordt ik wakker en kan haar niet vinden, nou hart kloppingen. Na even denken weet ik dat ze in bed ligt... maar toch ik ben dan altijd heel erg wakker.

Het mama, mama gehuil heel bekend, hier het zelfde, klinkt zo zielig.

Wel heerlijk wakker worden met een Mama BOEH! Echt een smelt moment.

Hopelijk meer heerlijke rustige nachten voor jullie.

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan