@ Paulinebert..

nou meis,

het komt allemaal goed hoor....bij ons heeft het 16 maand geduurd....en meneer gaat nu om 20.15 zn bed in en kan hem zow wegleggen zonder aaien, vingers zuigen etc etc....en hij slaapt meestal tot 7.15 door.....Heerlijk...en waarom nu zo ineens ik weet het niet........ikke nie snap......

alleen `s middags gaat het nog niet zow heel goed...wel als ik met hem ga liggen dan slaapt ie zow 2 uur maar leg ik hem alleen te slapen dan is ie met 3 kwartier weer wakker.......

maar ben in ieder geval blij dat ie zown goede nacht heeft gemaakt.....

Liefs Denise

Hé Denise

PFF lang leve de naam yoëll hahaha

Yoëll gaat hier tussen de middag naar bed met een muziekje, slaapliedjes voor papa en de kleine. Van die rustige zwijmel muziek pfff, maar hij slaapt ermee.
Wel zit ik meestal nog eventjes op de gang voor zijn deur.

ooooooooooooit komt er een tijd dat hij niet meer bij zn moeder wil slapen. Alhoewel ik hem vannacht ook echt miste

Ik duik lekker mn bedje in ook, kijken of ik morgen weer tegen bert aan wakker wordt

ja hahahha tis wat met de yoëll`s......zal echt wel aan de naam liggen...haha

muziekje werkt hier dus alleen `s avonds .....tussen de middag heeft ie niet zown behoefte aan slapen....gister voor het eerst geen tukkie gedaan en toen is ie om 4 uur in slaap gevallen toen haralds moeder met hem is wezen wandelen....en tja das nou ook weer niet de bedoeling want dan ligt ie er `s avonds te laat in...en weg is ons ritme.....

maar het zal allemaal wel goed komen.....

haha

liefs denise

Trouwens.....ben helemaal weg van jullie nieuwe huis hoor.....geweldig mooi

Geniet ervan

Terug
Bovenaan