pauzehapjes

Hoi,

Mijn dochter is 6 jaar en bij haar op school is alleen verzocht om met de pauzehapjes geen snoep mee te geven, helaas niet iedereen houdt zich daaraan.
Ze vraagt ook vaak of ze koek mee mag nemen, maar helaas voor haar mag ze dat af en toe en dan is het ook nog een plak ontbijt koek of sultana. In een heel enkel geval mag ze ook wel eens cheezdipper of een baby bell mee.

Over het algemeen krijgt ze fruit mee, zoals appel, banaan, mango, aarbeien, mandarijnen (afhankelijk van het seizoen) ook wel eens zakjes knijpfruit ook wissel ik het wel eens af met plakjes komkommer, kleine tomaatjes en dat vindt ze verukkelijk. Buiten een snoepkont is ze ook een fruitmonster dus echt problemen heb ik er niet mee.

Ik ben er zelfs pas achtergekomen dat er een paar klasgenootjes zijn die liever fruit hebben want ze vroegen mij om meer mee te geven aan mijn docher dan konden zij ook lekker smikkelen. Toen ik zei vraag het eens aan je mama, zeiden ze dat die het teveel werk vond, erg jammer om dat te horen (waren ook weer kids die altijd koek mee krijgen)

Ik heb ook wel eens een klein bakje appelmoes of een danoontje meegegeven.

Wie weet heb ik je op wat ideetjes gebracht.

groetjes
Danielle

 
Hoi

Hier op school was het ook een gewoonte om snoep enzo mee te nemen, van die minimarsjes enzo.

Nu hebben ze hier "schoolgruiten" (groente en fruit van school)

Op maandag nemen de kinderen zelf een stuk fruit mee en de rest van de week krijgen ze fruit van school.

Toen wij dat nog niet hadden kreeg onze zoon liga of fruit mee.

groetjes
 
Terug
Bovenaan