PCO en CLomid

Hoi Chantal,

Bij mij werkte de clomid niet, tenminste ik ben er niet zwanger van geworden.
Kreeg wel een keurige cyclus tijdens de clomid en een maand nadat ik gestopt
ben ben ik weer voor controle naar het ziekenhuis geweest en een samenlevingstest gedaan en toen bleek dat mijn cyclus weer goed was, mijn bloedwaarden ook en de eitjes lagen er prima bij. De gyn. gaf aan dat alles prima in orde was en ik in principe gewoon normaal zwanger kon worden. Ook de samenl. test was nl. goed.
Omdat het al wel lang duurde, bijna 2 jaar, mochten we toen wel naar het zkh. voor een intake voor iui, want sommige mensen worden zonder reden niet zwanger, maar toen ik voor de afspraak heenging en zou gaan beginnen met de medicijnen was ik zwanger!!!!
Helemaal geweldig en niet echt op gerekend maar dus om zeg maar "5 voor 12" zwanger geworden.

Ik wens je veel succes en hoop dat jij en de anderen gauw een kindje mogen krijgen!

Liefs,
Joan (mamma van Annique, 7 maanden)

ik heb 2 keer een kuur gehad met clomid, maar bij mij heeft het niks gedaan. Ik kreeg ook de conclusie PCO. wel had ik veel bijwerkingen van de clomid. Veel hoofdpijn en vaak last van opvliegers. Maar dat kan per persoon verschillend zijn. Ik mocht gaan spuiten met puregon en dat werkte direct en goed.

groetjes debora
25 wkn 1 dag

Terug
Bovenaan