pco?iemand ervaring mee?

hai zonnetje,

ja de gynaecoloog gaf mij wel de indruk dat het pco was omdat er wel eitjes zaten maar niet tot rijping kwamen, dus ik heb het hem nooit meer kunnen vragen of het wel zo was of ik nu enorm veel geluk heb gehad..

groetjes

Hoi!

Twee weken terug vertelde mijn gyn dat ik waarschijnlijk ook pco heb. Hij legde het uit als dat je dan eigenlijk 'luie' eitjes hebt, die geen van allen goed tot rijping komen. Heel af en toe rijpt er één en die springt dan ook wel, maar je hebt in totaal dus minder eisprongen. Mijn eierstokken hadden ook wel iets weg van druiventrosjes: diverse eitjes allemaal ongeveer even groot. Dat past bij pco.
Nu ben ik net zwanger (hoera!), maar met pco hoef je niet eerst zoveel maanden het maar aan te kijken. Het heeft geen zin om te wachten op iets wat uit zichzelf niet zo makkelijk plaatsvindt. Er zijn goede behandelmethoden voor, maar daar weet ik niet zoveel van.

Heel veel sterkte en succes!
Groetjes,
Tess

hoi tess,
gefeliciteerd!
dus je bent wel snel zwanger geworden als ik het goed begrijp zonder medicijnen?
ik moet nog even geduld hebben met naar de gyn gaan..kan pas 10 nov terecht..ach ja die paar weken kunnen we ook nog wel bij..zucht..
ben wel heel benieuwd of dat het is en hoe verder en of ik dan snel zwanger ben,hoop het zo!

groetjes zonnetje

Terug
Bovenaan