PCO-Syndroom

Hoi,

PCO is echt niet het einde van de wereld. Ik had het ook en ben d.m.v. Clomid al heel snel zwanger geworden van een prachtige dochter. Nu ben ik weer gestopt met de pil en nu heb ik wel weer uit mezelf een eisprong dus het is ook niet voor het leven dat je PCO hebt. Succes met zwanger worden!

groetjes F.

Hoi allemaal,

Ik hoor eigenlijk niet op dit forum, maar ik lees af en toe toch even mee.
Begin dit jaar is ook bij mij PCO geconstateerd. Ik heb (had) ook overgewicht. Wij kwamen niet in aanmerking voor behandeling, ik moest ook eerst afvallen.

Dat was eind januari. Wij waren inmiddels ook twee jaar bezig en wilden gewoon voor de zekerheid de eerste onderzoeken, zodat we in ieder geval zouden weten of alles wel goed was, we wilden niet gelijk een hormoonbehandeling, we hadden er nog vertrouwen in dat het zonder hormonen kon lukken.

Gelukkig is die hormoonbehandeling niet meer nodig: het is spontaan goed gegaan, want nog geen twee maand later kon ik positief testen! En over drie weken ben ik uitgeteld van onze dochter!
Ik hoop voor jullie dat het allemaal gauw goed mag gaan en dat mijn reactie misschien een beetje een hart onder de riem is. Het menselijk lichaam is een raar ding, je weet nooit wat er gebeurt!

Groetjes Lilian

Terug
Bovenaan