PCO-syndroom

Hoi

Ik heb ook PCO, ik heb drie maanden clomid 50 mg geslikt, slaat bij niet aan, begin bij mijn volgende menstruat met 100 mg, hopelijk dat ik daar wel goed op reageer.
Ik heb niet echt bijwerkingen van de clomid, Ik heb alleen iets meer last van acne en heb het idee dat ik wat aankwom qua gewicht.
Het is fijn om te horen, dat er ook mensen zijn die zwanger raken met clomid.
Daar wordt ik ook wat positiever van.

Groetjes

Hoi Allemaal,

Mijn vriend en ik proberen  nu ruim  1.5 jaar om zwanger te raken.  Ook aan mij werd in januari verteld dat ik  PCO heb.   De eerste clomid kuur kreeg ik begin maart. Dit was 1 pil van 50mg 6 dagen lang. Dit had bij mij ook geen effect. Ik was daar best verdrietig onder. Nu ben ik op mijn 5e cyclus dag  (opgewekt met provera) en met clomid 100mg bezig. Ik ben  er zeer moe  door. Wel ben ik bij de eerste kuur 2 kilo afgevallen. Verder heb ik geen bij verschijnselen.    Zondag ga ik naar het ziekenhuis voor een echo. Vorige keer zat de Pasen er tussen waardoor we te laat waren, gaf de gyneacoloog aan, vandaar nu op dag 10 en die valt dus net op een zondag. Nu maar hopen dat er een eitje springt of gaat springen.

Bijna iedereen In mijn omgeving weet er nu vanaf. Ik hou het ook niet meer geheim. Meer omdat ik wil weten of er meer mensen in mijn omgeving zitten die ook PCO hebben. helaas is dit niet het geval. Ik was dan ook zeer  blij met al jullie verhalen te kunnen lezen. Misschien wat  raar omschreven maar  nu heb ik het  gevoel dat ik niet  de  enige ben die hiermee rond loopt.  Bovendien dat vele van jullie bij twee pillen wel een eisprong kregen en sommige zelfs  zwanger. Gefeliciteerd allemaal. Erg leuk voor jullie!  

Ik ben benieuwd hoe het verloopt bij de gene die nu bezig zijn met clomid.

Groetjes Marijn

Terug
Bovenaan