PCOS - Beginnen aan hormonen spuiten en kunstmatige enseminatie

Hoii, 
Bedankt hoor, we hadden het ook echt niet gelijk verwacht!!
Het traject zelf is me heel erg meegevallen. Het enige rotte vond ik de slopende wachtdagen....Natuurlijk is het geestelijk op momenten zwaar geweest maar qua hormonen en punctie geen klachten gehad. 
Nu hopen op een voorspoedige zwangerschap...

[quote quote=10134866]Hey Twijfelmientje, Jeeeetje wat spannend zeg! Fijn dat je weinig last heb van het spuiten zelf, stelt mij ook wat gerust! Die wachtweken lijken mij ook het ergste.. reageerde jouw eitjes wel positief op het spuiten? Zagen ze dat ze groeiden? Groetjes A[/quote]
Ik had 2 perfect mooie eitjes. Alleen ik moet wel van dag 3 tot dag 14 ongeveer door blijven gaan met spuiten want op dag 10 zijn ze bij mij nog te klein. 
Gisteren een echo gehad en nu konden ze ineens mijn eierstok (heb er nog maar 1) niet gevonden krijgen. Waarschijnlijk komt dat door mijn blaasontsteking. Meteen bloed geprikt maar waardes waren nog te laag om pregnyl te mogen spuiten. Morgen weer een echo en hopelijk krijgen ze mijn eierstok dan wel te vinden en mag ik weer snel voor kerstkalkoen gaan spelen ?
Het enige waar ik wel last van heb is elke dag diarree... Dit kan 1 van de bijwerkingen zijn. Ik heb sowieso gevoelige darmen dus was te verwachten... Hopelijk verlies ik nog wat kilo's dan neem ik t voor lief ?
Succes met jullie traject en nogmaals probeer er van te genieten ipv alles maar te moeten plannen. 

Hoi Mamatobe!
gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik zit zelf nu op het wachtbankje van de 2e IUI zonder hormonen (zijn een lesbisch stel) en ik heb ook MS.
Hoe ervaar je de zwangerschap ? Mijn neuroloog vertelde mij dat zwangerschap de MS als het ware op ‘pauze’ zet en dus de meeste vrouwen met MS het liefste altijd zwanger zouden willen zijn. Dus ben benieuwd naar je ervaring! Welk type MS heb je ? 

Groetjes, Lineke 

Terug
Bovenaan