PCOS en Clomid

Ik.. 

13 dagen geleden laatste pil provera ingenomen helaas geen menstruatie gekregen.. morgen echo

Ik heb in Oktober te horen gekregen dat ik PCOS heb. Ik moest van de gynaecoloog 10 kilo afvallen en dan mocht ik starten met clomid. 31 Januari weer een afspraak gehad en de 10 kilo gehaald, dat gaf ons een vrijbrief om te mogen starten. Toevallig vd week gaan menstrueren, en zat de 31e op mijn derde dag dus kon dezelfde avond starten. Nu op dag 3 van 50mg clomid.
Als het goed is worden we nauwkeurig in de gaten gehouden met echo's omdat er bij ons een donor in het spel is.
Hoop zo ontzettend dat het gaat aanslaa

Ik zit even mee te lezen, pas bij mij ook pcos geconstateerd. Toch wel even schrikken al vermoedde ik het wel, nu al bijna jaar bezig voor kinderwens, eerst werd ik niet ongesteld en nu inmiddels wel maar zeer onregelmatig. Weten jullie of ze met clomid of andere medicatie de luteale fase kunnen verlengen? Die is bij mij telkens 5 a 7 dagen. 

Ik zit nu aan de 2e ronde clomid omdat mijn lichaam te weinig progesteron aanmaakt... Ik heb dus geen PCOS..
Vorige maand 50mg geslikt, echo's waren goed, eitje groeide goed, baarmoederslijmvlies ook mooi dik! Week na de eisprong bloed geprikt. Heeft die vrouw een verkeerd buisje en sticker gebruikt. Dus konden ze niet zien hoeveel progestron erin zat! 
Dus nu weer 50 geslikt. Donderdag echo gehad, was weer goed. Morgen weer heen.
Ik heb geen last van bijwerkingen gelukkig. En werd netjes ongesteld na aantal dagen.. ipv na 45 dagen waren het er nu 26 dagen

Bij mij is in januari 2019 ook PCOS vastgesteld dmv bloedname en echo. Ik ben ondertussen met clomid 50 al 2x zwanger geraakt (telkens zwangerschap moeten afbreken wegens afwijkingen, maar dit heeft niks met clomid te maken, is iets genetisch!). De eerste zwangerschap was na 2 rondes clomid en de tweede zwangerschap na 1 ronde. Dus met clomid kan het snel gaan als je lichaam goed reageert!

Hallo :),

Ik ben nu bezig met ronde 3 chlomid... nu 150mg de rest gaf mij geen eisprong.

Voelde wel op dag 14 steken links onder in mijn buik... dus ben heel benieuwd of er dan eindelijk dit keer een eisprong is geweest.
Volgende week maandag bloedprikken dus eventjes afwachten hoe of wat!

Groetjes,

Redpassionx

Hi, 
Bij mijn eerste kindje had ik genoeg aan 50mg clomid. Na 5 maanden was ik zwanger. Nu proberen we om een 2e kindje te maken. De 50mg doet nu helemaal niks. Ondertussen al verhoogd naar 150mg. Ben benieuwd of dit gaat werken. Eitjes worden nu niet groter dan 12mm. 
Groetjes Marinda 

Terug
Bovenaan