PCOS en spontaan zwanger

Wat een heftig verhaal Ilona. Super fijn dat je nu toch weer zwanger bent en dat alles goed gaat! Inderdaad, geef nooit de moed op. Er gebeuren vreemdere dingen haha. Respect voor jou!!!
Ik ben inmiddels 10 weken zwanger.. volgende week mijn termijn echo. Ik ben zo bang dat het hartje niet meer klopt. Heb al 4 echo's gehad en de laatste met 8 weken en toen hoorde we het hartje. Heel bijzonder! Ik hoop maar dat ik m volgende week weer hoor. Ik lees veel te veel enge dingen.
Super fijn dat je al op de 20 weken zit. Ik hoop het over 10 weken ook te mogen zeggen. Zeker wanneer je PCOS hebt is het spannend wanneer het mis gaat of het toch wel weer lukt... spontaan dan. 
Maar wat jij verteld over die tabletten is misschien wel iets wat mensen met PCOS in hun achterhoofd kunnen houden! 
Ik wens je een hele fijne en goede zwangerschap toe!!

Xx

Hoi Illona, 
Wat fijn dat je zwanger bent geworden! Welke sterkte van de teunisbloemolie pillen heb jij gebruikt? Ik heb ze van 1300 mg gekocht. En hoe wist je dat je eisprong er aan kwam? Ik ben al sinds december niet meer ongesteld geweest ik heb dus geen idee wanneer die zal komen bij mij. 
Liefs Tamara 

Helaas is onze dochter door complicaties boj de bevalling 6 maart 7 dagen later op 13 maart overleden :'(. Nu we graag een 2e kindje zouden willen zit ik weer met de PCOS en kom ik door googlen deze post van mij tegen. Zo pijnlijk :'(

Helaas is onze dochter door complicaties bij de bevalling 6 maart 7 dagen later op 13 maart overleden :'(. Nu we graag een 2e kindje zouden willen zit ik weer met de PCOS en kom ik door googlen deze post van mij tegen. Zo pijnlijk :'(

Wat verschrikkelijk voor je Iris! Ik krijg koude rillingen als ik het lees. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat het heel snel weer mag lukken, ondanks de PCOS. 

Inmiddels weer 18 weken zwanger. Weer op het nippertje spontaan. 
Op 6 maart ben ik bevallen en ben mijn 2e eisprong die in Oktober was zwanger geraakt. Als ik bij deze eisprong ongesteld was geworden zou ik beginnen met clomid. Ze wilde dat ik al eerder zou beginnen omdat het er niet naar uit zag dat er een eisprong volgde. Maar gelukkig heb ik het toch nog even afgewacht. En ja hoor 2 weken later toch een eisprong. Gelukkig voel ik ze (als ik er al 1 heb). 
Mijn dochter is overleden door medische fouten bij de bevalling. Zo onverteerbaar. Ze was gewoon gezond. Ze hebben zo lang gewacht (41+5 weken en al 2 dagen weeen) dat ze zuurstofgebrek heeft opgelopen. 
De gynaecoloog mag tot op heden geen bevallingen meer doen en de inspectie is nog steeds bezig met onderzoeken. De verloskundige praktijk heeft namelijk ook wel steken laten vallen dus alles word onderzocht. Als het goed is komen ze deze maand met een conclusie. En dan zal er waarschijnlijk nog een tuchtzaak volgen. Dit mag niet ongestraft blijven. 
Nu verwachten we een zoontje in juli. Het is dood eng. Ik krijg iedere week een echo omdat ik anders in paniek raak. Nu heel zenuwachtig voor de 20 weken echo volgende week. 
Heel veel mensen weten ook nog niet dat ik zwanger ben. Kan het nog redelijk verbergen dmv wijde truien. Ik vind het gewoon zo moeilijk om het te vertellen. Het maakt het verdriet om ons dochtertje niet minder. Ik ben gewoon bang dat mensen denken dat alles weer goed is nu ik weer zwanger ben. Maar we zullen onze dochter altijd blijven missen en het verdriet zal altijd blijven. 
Na het overlijden van ons dochtertje heb ik zoveel verhalen gelezen en gehoord dat ik nu bijna niet meer kan geloven dat het ook goed kan gaan :(
Het is zwaar, maar de hoop is er en daar houden we ons aan vast.

Hoi Iris-28,
He bah... wat een naar bericht.. Ik heb zelf pcos en daarom ook op dit bericht gestuit..
Wel fijn dat je nu weer zwanger bent, ik kan me heel goed je angsten voorstellen, maar hopelijk heb je ook wel je genietmomentjes. Stress is natuurlijk nooit goed?
Ik ben oktober 2018 bevallen van een gezonde zoon, gelukkig alles goed. 
Wij willen nu nog niet voor een 2e gaan, maar ik ben nu al wel weer "bang" voor dat "gedoe" met die pcos, ook al was ik na de 1e ronde Clomid zwanger. Het blijft iets stoms!
Heel veel succes met je zwangerschap en hopelijk heb je straks een kerngezonde zoon in je armen!????

Terug
Bovenaan