PCOS Gonal F

AnneMarMor

New member
Dag dames!

Vorige week ben ik gestart met het spuiten van Gonal F 50eh. Vanochtend de eerste ovulatie echo gehad. Helaas was er geen groei te zien.
Hiervoor heb ik letrozol geprobeerd, 2.5, 5 en 7,5 mg. Ook dit zorgde niet voor groei.

Ik ben onwijs op zoek naar positief nieuws: wie heeft er ervaring met Gonal F? Bij welke eh zijn er eitjes gaan groeien?

Hopelijk kan ik wat optimisme halen uit jullie reacties!

Groetjes,
Anne
 
Gaan ze nog niet ophogen?

Ik had ovaleap 75 en moest terug naar 25eh.. naar wat ik begreep van mijn gyneacoloog is het vaak een zoektocht naar de juiste dosering...
 
Hier ook geen reactie op Letrozol 2.5, 5 en 7.5 mg.

Recent gestart met Puregon injecties 50 mg. Na 7 dagen geen groei vast te stellen via de echo. Uit de bloedtest bleek ik wel te beginnen reageren. Nog 3 dagen verder gedaan met 50eh. Op de echo blijkt de grootste follikel 10 mm. Nu verhoging naar 75eh voor 3 dagen. Hopelijk doet dat wel iets!
 
Dag dames!

Vorige week ben ik gestart met het spuiten van Gonal F 50eh. Vanochtend de eerste ovulatie echo gehad. Helaas was er geen groei te zien.
Hiervoor heb ik letrozol geprobeerd, 2.5, 5 en 7,5 mg. Ook dit zorgde niet voor groei.

Ik ben onwijs op zoek naar positief nieuws: wie heeft er ervaring met Gonal F? Bij welke eh zijn er eitjes gaan groeien?

Hopelijk kan ik wat optimisme halen uit jullie reacties!

Groetjes,
Anne
@AnneMarMor Heb jij intussen wel een goede reactie gehad?
 
Terug
Bovenaan