Pcos (insuline resistentie) en depressief

UPDATE:
ik ben naar de dokter geweest en die heeft uitgelegd dat er op de echo dun baarmoederslijmvlies is vandaar dat ik niks krijg op het op te ruimen want er is zeg maar niks om op te ruimen. En ik moet echt proberen die 10% aftevallen en ze zegt met 8 procent mag je van mij ook wel terug komen. Ze heeft me ook veel tip gegeven. Dus nu met dit doel er vol tegen aan en dan hopelijk volgend jaar een baby. 

Oo vandaar ja daar zit wel wat in. Wat fijn dat je nog een paar tips hebt gekregen en dat je zelf ook al wat dingen had aangepast. Je zou denken dat een zwangerschap genoeg motivatie zou zijn.. zelf ervaar ik dat helaas wat minder motiverend.. was even heel gemotiveerd en toen zakte het weer af. Maar het komt goed, succes!

Ja ik heb helaas het zelfde ene dag denk je YES ik ga er tegen aan en de andere dag is het dat je dr geen puf voor hebt ondanks dat je het zo graag wilt. 

Precies dat! Wij hebben nu besloten het tot januari even los te laten en dan vanaf 4 januari te gaan knallen met z'n tweeen. We willen de kilo's er allebei afhebben. Nu is het afgelopen jaar ook niet het beste afval jaar geweest. Maar we gaan er tegenaan! 
het is voor het goede doel, kunnen elkaar er in steunen :)

Terug
Bovenaan