Pcos

A

Anoniem

Guest
<p>hallo dames, </p><p> Ik kreeg te horen van de gynaecoloog dat ik pcos heb. Zijn er vrouwen die dit ook hebben? Die zwanger zijn geworden of dit ook graag willen? Ervaring met clomid? </p><p>Nientje </p><p> </p>

Hoi Nientje, 

Zeker! Ik heb zelf pcos. Vorige jaar Jan gestopt met de pil. In de zomer had ik in de gaten dat mijn cyclus niet goed liep en zocht ik hulp. Vanaf oktober heb ik clomid gebruikt en nu ben ik 14 weken zwanger :)
Ik weer dat meer dames op het forum pcos hebben en de verhalen zijn soms herkenbaar maar ook verschillend. Kijk ook eens bij het topic over clomid, daar kan je een hoop ervaringen lezen. 
Succes met je kinderwens en eventuele behandeling. Hoewel ik de bijwerkingen toen zwaar vond is het mij achteraf mee gevallen. Ik wens jou ook heel veel geluk! En als je specifieke vragen hebt hoor ik het wel ;)
Groetjes, M

Hoi!
ook ik heb pcos en helaas heeft clomid bij mij niks gedaan en ben daarna verder gegaan met prikken en ben nu 9 weken zwanger. Het was een moeilijke tijd met veel wachten maar het was het allemaal waard. Hoop dat bij jouw clomid in 1x aan slaat!! :) 

Hoi Nientje, 

Ik heb ook pcos en ik ben nu na bijna een jaar clomid slikken 4,5 week zwanger! En een vriendin van mij was met de 2e ronde clomid al zwanger.. Het hoeft dus niet perse allemaal (heel) lang te duren! Eerste 2/3 keer had ik wat last van bijwerkingen, daarna wende mijn lichaam eraan en had ik tijdens het gebruik alleen last van een opgeblazen buik. Daarom nam ik het vaak 's avonds met het avondeten ipv smorgens. Succes met alles! 

X Renate 

Hoi, 
ik heb ook pcos. Vorig jaar februari gestopt met de pil. 10 maanden niet ongesteld geworden. Toch maar de stap gezet om naar de gynaecoloog te gaan, net op dat moment werd ik ongesteld en had ik een super mooie cyclus (heeft me voor de gek gehouden dus) want daarna bleef het weer uit. Uiteindelijk naar verschillende onderzoekjes de uitslag: pcos. Begonnen met clomid. Eerst 5 pilletjes, er kwam wel een eisprong maar ze wilde kijken of de eisprong met 10 pilletjes wat werd vervroegd omdat mijn cyclus anders vrij lang was. Toen waren er ineens 3 rijpe eitjes, en nu 9 weken zwanger van een tweeling ?. Dus uiteindelijk met clomid, de tweede keer raak. (Heel snel dus) ik ben er heel erg over te spreken, ook geen last gehad van de hormoonpillen. 
Heel veel succes! ?

Dank jullie wel voor jullie reactie. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. 
Hoop dat wij ooit ook zwanger mogen zijn. 
 Zijn jullie partners ook getest voordat jullie met clomid begonnen.? 
Nientje 

Ja, mijn vriend heeft zijn zaad moeten inleveren voor een test. Gelukkig was dat goed! Succes met alles, komt vast goed!
Ben je al begonnen met clomid?

Ja, mijn vriend is vooraf ook getest maar dit zag er allemaal super uit! 

Terug
Bovenaan