Pcos

Hoi!
Ook hier PCOS, ik hoorde al jaren dat ik nooit kinderen zou krijgen.
Nu een zoon van 3, daarna nog wel best wel een tijdje Clomid geslikt omdat een 2e zwangerschap niet wilde lukken.
Teveel bijwerkingen voor mij en ook nog een miskraam.
Na het stoppen van de Clomid in 1 rondje zwanger met behulp van ovulatietesten. Inmiddels 19 weken zwanger van ons 2e kindje.
Groetjes Siska.

Ik stopte op mijn 22e met de pil (niet vanwege kinderwens) en werd niet ongesteld 10 maanden. Bleek pcos. Toen ik 28 was weer eens gestopt om te kijken hoe het gesteld was met mijn cyclus: weer maandenlang niks.
Een jaar later zijn we begonnen, en had mij al laten doorverwijzen naar gyneacoloog, maar in afwachting van de afspraak was ik meteen zwanger! 
Dacht nog misschien geluk of toeval, maar toen we voor een tweede gingen proberen had ik opeens wel een cyclus en was ik in 2 x zwanger (helaas wel een miskraam) toen bleken er ook nog steeds cystes op mijn eierstokken te zitten.
Na de miskraam was ik ook weer in 1x zwanger.
Ik ben helaas denk ik een uitzondering, maar het kan dus wel!
Ik heb nooit overgewicht gehad, maar was voor mijn eerste zwangerschap wel vrij fanatiek aan het sporten, en in vrij goede shape, dus misschien was dat in mijn geval het zetje dat nodig was...
Ik hoop dat het voor jou ook zo voorspoedig zal verlopen!

Hallo meiden, 
mijn man wordt over 3 weken getest. Als het allemaal goed is mag ik 
beginnen met clomid. Dus nog even spannend. 

Groetjes Nientje 

Terug
Bovenaan