Pcos

Bij mij is in juli ook pcos vastgesteld. Ik ben vorig jaar 9kilo afgevallen (had toen niet heel ernstig overgewicht, weet niet wat m'n bmi was) dit ook aangegeven. Zit nu in 2e ronde 100mg clomid.
 
Bij mij is in juli ook pcos vastgesteld. Ik ben vorig jaar 9kilo afgevallen (had toen niet heel ernstig overgewicht, weet niet wat m'n bmi was) dit ook aangegeven. Zit nu in 2e ronde 100mg clomid.
 
Oke, ik hoop zo dat ik zsm kan beginnen met medicatie.. 
Klinkt gek, maar duurt me alweer allemaal te lang. Ik slik nu provera, om mijn menstruatie op gang te brengen!
 
Hoi hoi, bij mij werd ook pcos vastgesteld. Ook werd gezegd dat ik wat op mijn gewicht moest letten, of in iedergeval niet aankomen. Ik was n jaar niet ongesteld geworden. We zijn begonnen met clomid 50 Mg, dit zorgde voor een eisprong maar ze vonden mijn cyclus aan de lange kant. Ze hebben clomid verhoogd naar 100mg, dit zorgde voor 3 rijpe eitjes, waarvan ze dus ook alle 3 gesprongen zijn. En nu al 18 welen zwanger van een tweeling. Bij mij was het met clomid dus ook heel snel raak! 
 
Ik slik ook provera op m'n menstruatie op te wekken, gister laatste tablet geslikt van de 5, dus wordt hopelijk snel ongesteld. Ja duurt mij ook erg lang.. vandaag hele drukke dag gehad, dus wel afleiding kunnen zoeken. :)
 
@feetwee ze gaan dus echt om je gewicht vragen, dat is wat minder! Ik haat weegschalen. 
Maar jij bent dus ook snel zwanger geraakt, gefeliciteerd! Blijf jij onder behandeling van het ziekenhuis of ben je nu gewoon bij de verloskundige?
 
Terug
Bovenaan