PEASE help mij...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben vandaag 12weken en 1dag.. (zondag)
Ik lig echt al zeker 5weken in bed en als ik eruit kom spug ik... dus in bed eten zo blijft het tenminste binnen...
Ik heb nu van de huisarts zetpillen gekregen.. die de verloskundige aanrade..
Ze helpen.. mag er 4perdag maar met 2 kom ik de dag goed door..
HELAAS zijn ze morgen OP..
Ik heb echt alles al geprobeerd.. kleine beetjes eten, homop pillen, veel drinken.. niet aan denken. afleiding, crackers door eten, soep stengels... maar niets werkt.. misschien heel misschien weet iemand van jullie iets voor mij.. iets heel raars wat misschien helpt...........
We zitten midden in een verbouwing en ik kan niets... voel me zo vreselijk schuldig..
gelukkig is mijn vriend super lief voor me en mij mams helpt me ook..
maar ik wil zo vreselijk graag zelf weer vanalles doen..
Ik hoop zo dat iemand mij kan helpen.. ik wordt er echt moedeloos van..

Heel erg bedankt..

Liefs Annemieke
kusss

Hoi,

Gewoon je huisarts opbellen en vragen om een herhalingsrecept. Wel gelijk melden dat ze je helpen.

Groetjes, Kat

ik weet niet of je al stukjes banaan heb uitgeprobeerd. Gewoon iedere keer een stukje of een halve. Kijk wel uit dat je niet verstopt raakt, wantd an heb je weer een ander probleem.

Sterkte

Miep

Wat lullig dat je zo enorm beroerd bent... Hopelijk houdt 't snel op nu je je 1e trimester achter de rug hebt!!

Bij mij hielp cola... Gewone dan; geen light of caffeine-vrije, alleen cocal cola. Klinkt gek vanwege 't koolzuur maar het hielp echt enorm!!

Hopelijk krijg je de gouden tip (en een nieuw recept) en is 't gauw voorbij!!

Sterkte!

Hallo Annemieke,

Heel vervelend is dit he! Ik ben nu 22 weken zwanger van de derde en ik spuug ook nog steeds bijna iedere morgen.

Ik heb van de dokter Domperidon gekregen. Ik moet zeggen dat ik vanaf het moment dat ik die slikte ik geen een keer meer heb moeten spugen. Wel s'morgens nog maar niet meer na de morgen.

Ik weet dat je die via de dokter kan krijgen maar je kunt ze ook zonder recept halen. Wel even opletten dat je er niet meer dan 4 per dag neemt.

De dokter heeft ook altijd alternatieven. Ik heb eerst ook iets anders gekregen maar die sloegen bij mij niet aan.

Sterkte ermee. Misschien heb je er iets aan.

Groeten Nova

hoi annemieke

jouw probleem komt me heel bekend voor.
ik heb door het overgeven afgelopen drie weken in het ziekenhuis gelegen. ik was totaal uitgedroogd. toevallig had ik er ook nog een zware griep bij helaas.
ik ben nu zelf 16 weken en met de baby gaat alles prima. ik ben zelf 9 kilo afgevallen en als dat er niet bij komt krijg ik alsnog een sonde in. maar ik heb er al 3 kilo weer bij.
maar ik kreeg in het ziekenhuis lozek tabletten. ik moest smorgens voor het ontbijt 2x 20 mg nemen zodat ik niet overgaf want zetpillen hielpen me ook niet. die maagtabletten zorgen voor een kring om de maag zodat wat er in komt erin blijft. het is absoluut niet schadelijk voor je kind.
moet je toch es naar vragen bij je verloskundige want dit is ech tde oplossing. het helpt voor mij enorm.

nou heel erg veel succes ermee en misschien hoor ik er nog wat van.

groetjes petra

Hoi,
Ik heb ook hetzelfde probleem gehad en heb zeker 3 of 4 keer een herhalingsrecept gekregen voor emesafene (zetpillen). Ik heb zelf nog wel overgegeven met deze zetpillen, maar zonder was het helemaal erg. Dus gewoon de dokter bellen ! En heel erg hopen dat het op een gegeven moment echt minder wordt en dat je kan afbouwen.
Birgit

Heel Heel veel sterkte,
Kan mij voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten, hopelijk gaat het binnenkort over!!

Terug
Bovenaan