PEASE help mij...

hoi hoi lieve lieve meiden,

Ik ben zo blij met jullie raad!
Ik heb gisteren een nekplooimeting gehad en daar met de gyn gepraat.. die gaf mij voor een extra week de zetpillen! ik ben super blij.. misschien dat ik dan erna mezelf erdoor heen kan trekken.. en dat het dus na  week 13 beter gaat..
banaan had ik al geprobeerd.. en  cola komt er gelijk weer uit.. (heb er zelfs foto's van genomen.. haha)
maar ik heb dus hoop..  
De  nekplooimeting was trouwens  zwaar afzien!
mijn kleine ettertje... haha  wilde in eerste instans niet stil blijven liggen.. ik kreeg trouwens inwendige ego! en dus na 25min proberen mocht ik eerst ff gaan bloedprikken en dan weer terug komen.. gelukkig duurde de 2de keer maar 15min.. en hebben ze  de  metingen!!  
ik was wel blij om de kleine weer eens lekker te zien..
ook mijn vriend was  super gelukkig.. jammer alleen dat het inwendig was en zo lang..

maar goed.. ik heb hoop en ik dank jullie nogmaals voor de wijze raad.. hele dikke kusssssssss

een very happy Annemieke

Hoi
Ik weet precies hoe je je voelt.
Ik heb het ook zo erg gehad. Ik hield alleen beschuit thee en soms wat vla binnen.
Ging het overdag goed dan probeerde ik wel eens een beetje rijst. Alleen jij schreef veel drinken maar dat kon ik dus echt niet. Dan kwam juist alles eruit. soms een glas dubbeldrank. maar thee met wat suiker hielp beter.

Ik heb ook de hele dag overgegeven en nog steeds geef ik over alleen veel minder. Kan ook meer eten nu.
Ik heb geen medicijnen gehad. wilde die ook niet. Nu ben ik bijna 22 weken en wordt het minder.
Volgens de vk groeide de baby gewoon normaal ondanks ik weinig binnen kreeg. Maar wat ik binnen kreeg was genoeg.
Ook ik heb veel op bed gelegen. Want stond ik op dan kon ik gelijk naar de wc.

Echte eettips heb ik niet omdat bijna niks werkte bij mij. soms hielp het beschuit maar andere dagen kwam dat er net zo makelijk weer uit.

Gewoon rustig aan doen en als de zetpillen helpen gebruik ze dan. Eet kleine beetjes maar iets vaker en alleen waar je echt zin in hebt. Niet de dingen waar je al over twijfeld.(die komen er weer uit!)
Dat is mijn advies. alleen eten waar je echt heel veel zin in hebt.

Succes
sacha

Terug
Bovenaan