Hier is ook wel eens een pedagoog geweest, destijds voor de oudste.
Ik was toen depressief en had veel moeite met de peuterpubertijd. Die pedagoge was verbonden aan het RIAGG en is hier een aantal keren geweest.
Ik zelf ben er heel positief over. Het was fijn dat er een deskundig iemand naar keek, die kon vertellen dat het echt de pubertijd was en dat het niet aan mij lag. Verder heb ik wat handige handvaten gekregen die ik kon gebruiken in mijn dagelijkse omgang met haar.
Ik ben benieuwd wat ze bij jou te zeggen hebben. Eénkennigheid kent iedereen, maar in jouw geval is het wel erg extreem! Lijkt me heel vermoeiend zeg.
Ik denk ook dat het heel goed is dat er een deskundige naar kijkt. Beter nu en dat er weinig aan de hand is, dan dat je juist denkt dat het wel meevalt en er later meer aan de hand blijkt te zijn.
Ik wil wel als tip meegeven dat je wel moet proberen om bij jezelf te blijven. Zij zijn wel deskundig, maar jij blijft de moeder. Bij mij werd er toen ook een tip gegeven, waarvan ik vond dat het niet strookte met de leeftijd van mijn dochter. Achteraf bleek dat ook waar, dus was ik blij dat ik bij mijn eigen mening was gebleven.
Dat is dan een soort van video-home-training wat ze doen?
Ik hoop voor je dat ze in ieder geval een paar goede tips en adviezen hebben.
Laat je het even weten wat er uit komt?
Sil