Pedagoog

hoi hoi,

Wat goed dat jullie het al zo goed aanpakken joh!
Elisa was inderdaad een kindje wat heel veel huilde de 1e mnden, en het is nu ook een enorm pittig kind (wel een lieverd hoor!).
Een oorzaak is niet echt gevonden, ik was wel te toegeefelijk voor haar. Ik moest   strenger voor haar worden, dat gaf wat meer veiligheid voor haar.
Ze is ook 2 dagdelen naar een kdv gegaan en dat heeft ook veel geholpen.
Nu is zij juist degene die wil logeren en bij vriendinnetjes spelen en eten etc.
Ze is zelfs deze zomer meegeweest met opa en oma op vakantie. Vond ze geweldig!!

liefs Daan

Altijd fijn om te horen dat je het goed doet.
Ook al denk je zelf dat je het allemaal wel prima doet, een stukje bevestiging is altijd fijn.
Veel succes met het zoeken van een kdv. Ik ben benieuwd hoe ze het daar zal doen.
Sil

Bedankt voor jullie reactie's. Het is inderdaad fijn om te horen dat we het toch goed doen. Doet een moederhart heel veel goeds!

Elsa is inmiddels aangemeld bij een KDV en zal daar per 1 december 2 middagen heen gaan. Vind het zelf wel heel erg spannend, maar hou mezelf maar voor dat het het beste is voor haar. Ik heb gelukkig nog even de tijd om aan het idee te wennen.
27 november hebben we het intake gesprek en dan ga ik wel heel duidelijk aangeven hoe ik het wil hebben. En hopelijk zal alles dan goed gaan.

Terug
Bovenaan