Peet73, Peet25, Sannie74, Jacq82, Angel27, Wondernetje(?) en iedereen die mee wil kletsen!

A

Anoniem

Guest
Bij deze het vervolg op "Nieuw". Het werd zo onoverzichtelijk daar omdat we al op de 2e pagina waren.

We hopen dat iedereen weer meekletst of mee gaat kletsen.

Bij deze een NOD-lijstje van iedereen die nu meedoet.

NOD
Naam
Ronde
Kindjes?

11juli
Peet25
1e
st.z(5,5)

18juli
Jacq82
12e
st.z(4)

20juli
Nicole77
8e
st.z(6)&zn(2,5)

23juli
Angel27
1e

1aug
Sannie74
1e

20aug
Peet73
4e
dcht(2,5)

?
Wondern

UUUhhhmmm,

Ga je nu een 2e NOD lijst maken?
Vind ik niet zo netjes tegenover SAS24, die namelijk  heel veel werk in het maken van de lijst steekt.
En daarnaast maakt een 2e lijst het er niet overzichtelijker van.

Om maar even mijn mening te geven.

Groet, Clau

Je was me net voor Clau.
Ik snap het ook niet helemaal. Begrijp wel dat het leuk is om zo'n eigen onderwerpje te hebben met mensen die zich gelijktijdig aangemeld hebben maar die 2e lijst vind ik wel erg verwarrend.
Daarbij, het lijkt een beetje op een forum binnen het forum. Dat vind ik jammer én verwarrend voor nieuwkomers.
We delen toch met z'n allen dezelfde wens?

Maisie

Hoi Dames,

Even reactie op jullie allen.
Het is Nicole's (en mijn, en alle anderen) zeker niet de bedoeling om iemand voor het hoofd te stoten. we sluiten ook zeker niemand buiten. Maar we vinden het leuk en fijn om bekenden te hebben waar je je verhaal bij kwijt kan.

En het NOD lijstje is niet een sneer naar iemand toe, we vinden het gewoon leuk om bij te houden.
Volgens mij dus helemaal geen probleem.
Zoals je al zei, iedereen komt hier voor hetzelfde, en iedereen kan en mag gewoon mee praten..

Nicole, vind de nieuwe naam helemaal goed en erg duidelijk!! Toppie!!!

Kus

Hallo zeg! Wat krijg ik nou over me heen!

Ik probeer helemaal niemand tegen het hoofd te stoten. Ik vind het geweldig dat sas24 zoveel tijd en energie stopt in die lijst. Maar deze is gewoon ontstaan uit een groepje vrouwen dat gezellig met elkaar aan het kletsen is, waar overigens iedereen welkom is, dat probeer ik in het kopje ook duidelijk te maken.  
Maar op deze manier was het voor ons onder elkaar  overzichtelijk.  

Nogmaals het is  niet de bedoeling om iemand tegen het hoofd te stoten en het is al helemaal geen forum in een forum. Iedereen mag mee doen en de meiden die hier mee kletsen kletsen ook gewoon overal mee, zoals jullie zelf kunnen zien!
Sorry, maar ik begrijp de ophef niet helemaal!

Zoals je al gelezen hebt Nicole, sluit me volledig bij je aan!!

Liefs

Hoi meiden.

Ik heb geen zin in "ruzie" (nou ja? een zwaar woord hiervoor) op dit forum hoor. Dat zou jammer zijn.
Iedereen moet dat doen waar die lekker zin in heeft.

Ik heb b.v. al besloten om me niet meer op de NOD lijst te laten zetten. Die lijst is nu n.l. wel erg lang geworden. En niet iedereen geeft alles goed door, waardoor hij erg onoverzichtelijk wordt. Daar kan Sas uiteraard niets aan doen (petje af hoor Sas).

Dus ik kan me voorstellen dat een klein groepje dames een "eigen" lijst maakt.

Dus houd het gezellie!

Groetjes,

SUUS

Terug
Bovenaan