Peet73, Peet25, Sannie74, Jacq82, Angel27, Wondernetje(?) en iedereen die mee wil kletsen!

Hallo
Op www.babybrabbel.nl kun je je eigen topic maken. Jongegezinnen.nl is hiervoor niet geschikt. Deze site is zo ingericht dat iedereen met iedereen praat en er geen groepjes worden gevormd.
Maarja...mijn idee....

Costa

Ja dames laten we het vooral leuk houden. Kan me niet voorstellen dat mensen een probleem hebben met dames die het leuk vinden om in een topicje met elkaar kletsen.
En dat er een lijstje is gemaakt, ja nou en?! Is toch leuk..

We zijn hier allemaal om dezelfde reden.. En we hebben al genoeg last van onze hormonen hoor. Dus laten we het hier vooral heel erg leuk houden!!

En het weekend begint bijna!!!

Kus

Ik ben het helemaal met Suus35 eens.
Ik heb ook geen helemaal geen zin in ruzie.
Goh, jeetje ik voel me er gewoon helemaal vervelend onder. Ik vond het altijd zo gezellig hier. Met iedereen een beetje kletsen en toevallig  ontstaat er ook een groepje meiden wat daarnaast ook met elkaar kletst waar iedereen mag mee kletsen, want daar is een forum inderdaad voor bedoeld!

Ja Jacq en die is voor jou al spannend genoeg.

Als je test nou morgen weer negatief is, wanhoop nou dan niet meteen. Wacht rustig af tot maandag. Heel moeilijk, snap ik ook wel.
Sterkte meissie!

Kus Nicole

Gosh wat een gedoe zeg... kom net weer van boodschappen doen en om eerlijk te zijn schrik ik hier niet erg van...

Ik kijk nu al een poosje regelmatig rond hier en reageer wel eens op het een en ander... en naar mijn mening worden er inderdaad ook wel groepjes gevormd... niet omdat ik zelf ergens te kort kom hoor ofzo maar het is wel zo dat er op bepaalde notes altijd door dezelfde dames wordt gereageerd... naar mijn idee altijd dezelfden.. magoed kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten toch?
Ieder heeft haar eigen verhaal maar we zitten eigenlijk toch allemaal met dezelfde gevoelens etc...
Ik draag iedereen een warm hart toe en hoop voor ons allen dat we snel door mogen naar het zwanger forum...

Groetjes allemaal, en hou het gezellig hier
Bats...

hoi hoi

wat een ophef zeg! de meeste topics zijn vragen en mededelingen, dus een kletstopic is toch ook leuk? anders moeten we voor elk gesprek een nieuwe topic maken. dat is ook nogal wat.

ik zou zeggen, klets gezellig mee.

liefs janine

Hoi meiden (die zich aangesproken voelen),

Poeh, het is totaal niet mijn idee geweest om een potje heibel te maken hoor.

Ik wilde gewoon even mijn mening geven, dat ik het jammer vind dat deze "2e lijst" zo ontstaat.
Wie ben ik het om te verbieden?!?!?!?

Ik zal in ieder geval niet mee komen kletsen, omdat ik dit niet zo'n forum vind.

Groetjes, Clau

Hallo allemaal,

Ik vind het erg jammer dat er zo fel gereageerd word onderling.
En wat Bats zegt sluit ik me helemaal bij aan je ziet toch wel dat er groepjes worden gevormd en dat is niet bewust.  De dames die hier al wat langer zitten trekken meer naar elkaar toe en de nieuwelingen ook dit is logisch want die maken ongeveer het zelfde tegelijkertijd mee.
Laten we een ding voorop stellen we willen allemaal 1 ding en laten we ons daarop richten.

x
Peet

Terug
Bovenaan