Pendelen.*spiritueel*

Wie heeft er wel eens gependeld over een aankomende zwangerschap/vruchtbare dagen/geslacht?

En wat waren de ervaringen?

Ik heb me vandaag laten pendelen, maar ik ga me hier niet over uitlaten alvorens ik niet weet of dat hier 'geaccepteert' wordt.

Ik ben zelf helemaal sceptisch tegenover dit soort zaken, maar wie niet waagt wie niet wint....

Gr.Yvon

hee, zit ook op een andere zwangerschaps forum en daar wordt ook volop gependeld!kan/doe het zelf niet hoor.ik weet nog niet of het klopt of niet omdat de maand dat men voor mij had gependeld nog niet is langs geweest!
heb het door 2 mensen laten doen, allebei gaven ze dezelfde maand en geslacht aan...ben benieuwd! ach ik geloof er niet zo in maar wie weet komt het uit we zien wel!
liefs

Ik denk dat het nooit verkeerd is op open te staan voor verschillende dingen. Ik zeg altijd maar. Alles met mate, geld voor een hele hoop dingen ;) Ik zelf sta er wel voor open maar denk altijd wel eerst zien dan geloven...

Ook ik denk eerst zien, dan geloven, maar dat is natuurlijk voor iedereen weer anders.
Je moet gewoon lekker doen waar je jezelf prettig bij voelt en waarbi jje zelf denkt baat te hebben.
Pendelen heb ik nooit geprobeerd, dus ik heb geen idee o dat werkt... Het is natuurlijk wel leuk als het allemaal uitkomt wat je hebt gehoord!

Liefs Daisy

Heej dames,

M`n verhaal dan.
Ik was bezig met ovu-dipsticks en daar kwam geen tweede streep tevoorschijn, ik ben op de 9e dag van mijn cyclus begonnen (vorige week zondag) en toen had ik wel een tweede duidelijkere streep, en daarna vervaagde deze of er kwam er geen. Vond ik heel raar.

Dus ik vroeg aan haar of ze iets over myn vruchtbare dagen kon vertellen o.i.d.

Wat ze me vertelde: De ene maand is je linkereierstok aan de beurt en de andere maand je rechtereierstok. Wat haar opviel is dat mijn eisprong erg wisselend is.

Als mijn linkereierstok aan de beurt is, is de kwaliteit 100%, maar is mijn eisprong heel vroeg (dag 8/9 van de cyclus). Wat vaak is als ik nog een beetje ongesteld ben....(en bijna nooit sex heb)

Als mijn rechtereierstok aan de beurt is, is de kwaliteit 60%, deze eisprong zou rond dag 17-18 zijn.

Je raad het al: Mijn linkereierstok was deze maand aan de beurt, en als ik dat langs mijn ovu-testen leg van afgelopen week vind ik dat behoorlijk bevestigd.

Ze zag me in de toekomst wel nog met 2 kinderen (heb er al 1). Maar ik blijf ook sceptisch hoor. Maar vind het wel typisch dat zij me beaamd dat mijn eisprong heel vroeg is geweest.
Laat het nou net zo zijn dat wij deze maand wel rond deze dag geklust hebben, wat we anders nooit doen zo vroeg....

Maarja zijn nu ook al 7 rondes bezig, het zou wel verklaren waarom het nu weer iets langer duurt...

xxx

WY2006,
Ik sta wel open voor pendelen. Ik heb van meer mensen gehoord dat het bij hun klopte.

Door wie heb je je laten pendelen?
gr manuela

Hoi Hoi

Ik geloof wel in het spirituele, pendelen ken ik niet maar ik heb therapie cranio sacraal en deze vrouw legt een hand op je buik en kan zo veel voelen in je lichaam en ze weet wat je denkt, ze kon mij zo zeggen waar ik op dat moment aan dacht heel bizar.
Zij zegt ook dat het niet lang zal duren voordat ik zwanger ben,ze zei ga je het vertellen voordat je ouders op vakantie gaan of erna, ik zei wat vertellen! ja dat je zwanger bent.
Ze zegt dingen zonder te twijfelen en dan denk ik toch tja wie weet!
Als ik na mijn laatste sessie met 4 weken een positiefe test heb dan moest ik haar smsen hahaha dat zal dan over 2 weken zijn ben benieuwd!

Liefs Kim

Terug
Bovenaan